dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Studiebesök på Cinderella

Av dansbandsfrun - 28 november 2010 13:33

Som ni kanske minns så var ju "Mini" och jag med pappan och hans band MATS BERGMANS på en kryssning för en tid sen.


Jag har lite bilder därifrån:


grabbarna har fixat till sig i hytten...

  


Pappan jobbar...

  


Vi lyssnar en stund...

  


...och vi åker ALDRIG hemifrån utan den bärbara DVD´n....

   


Mamman handlade lite gosaker i taxfreen...

   


Vid lunchen kan inte mamman låta bli att busa lite... Hej tomat o persilja!!

   


skepp ohoj!! 

 
 
margit

margit

28 november 2010 19:19

Sänder dej an 1:a advents häslning!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Jenfan75

Jenfan75

29 november 2010 08:32

Vad mysigt ni verkar ha haft det=)
Jag är bra sugen på en kryssning jag med men det är så långt till Stockholm..

http://www.jenfan75.wordpresss.com

 
camilla

camilla

29 november 2010 08:52

Håller ni på att lära upp grabben så han också ska bli en dansbandsmedlem? ;)
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

29 november 2010 11:56

Ååååååh vad skönt att du är tillbaka.... Jag ahr saknat dig:)

Kram

http://www.janethepain.se

dansbandsfrun

29 november 2010 13:12

Tack goa knasiga Du ;)
Kram

 
Carina

Carina

29 november 2010 18:53

Hur mår du vännen? Bättre hoppas jag.
Vilka fina grabbar du har. Den ene, säger inte vilken, ser liksom lite rockigare ut :)
Ser att du köpt lite saker från Clarins. Är det ett bra märke? Är det pumpflaskor?
Sköt om dig!
Kramkram

http://cinacarina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards