dansbandsfrun

Alla inlägg under oktober 2010

Av dansbandsfrun - 7 oktober 2010 13:27

...... jamen innan ni dömmer mig för hårt, tycker jag att ni ska sätta er in i min situation.

sambon är borta ganska mycket och jag har ju...........behov...    


Min älskare är gift men vem "gives a shit" om henne?

Hon är troligtvis jättetrist den slampan.


Vi brukar hålla oss på hotell när vi "vänslas" men i helgen nu så blev vi sugna på att trotsa rädslan så vi gick ut på bio.


Tyvärr var det någon tidning som fick en bild på oss.......suck!


  

Till dig Mads-älsklings-ponken om du ser detta, jag har resväskan packad så du kan komma o hämte mig när du vill......

Av dansbandsfrun - 6 oktober 2010 17:55

Jag ska göra ett inlägg ang tävlingen om "Kaffehörnans Höjdare" senare då jag blev den lyckliga vinnaren!!


...........men inte nu......


För just nu sitter jag och lipar i min soffa    och det hör inte till vanligheterna.

Min son är så dålig. Och egentligen vill jag inte bli FÖR privat när det gäller sånt här men ni kanske har tips och råd som jag så väl behöver nu.


Han har blivit rädd för "att gå på toa" och VÄGRAR att gå (på ren jävla svenska)

Så igår och idag har det nått sin kulmen. Vi kör med allt dom rekomenderade på apoteket (laxerings-tjofräs, o laktolos eller va det heter) och BVC har gett oss lite tips SOM INTE FUNKADE ETT SKIT..


Vi skulle göra badrummet mysigt osv...ja, nu är det bara så att han stannar på toaletten 2 sek sen drar han. Och jo, jag KAN va väldigt bestämd.


Till saken hör att han var blöjfri nästan hela sommaren och sen kom det här när vi var på semester och han tyckte det var jobbigt att gå på toan.


Han är helt slut ungen o stod och sov mot soffan förut när jag fixade mat.


När han gråter, så gråter jag och maktlösheten jag känner över att inte kunna hjälpa honom är FRUKTANSVÄRD. Han har så ont så han skakar TROTS laxering.


Hans smärta är min smärta och jag skulle kunna ge vad som helst för att få ordning på detta NU.



Och just nu önskar jag att min sambo hade ett vanligt jobb. Han sitter på BIRKA och kan inte göra ett skit annat än att stötta via telefon.

FAN JÄVLAR HELVETE



någon som har tips?

Av dansbandsfrun - 6 oktober 2010 02:25

 
Efter att forskarna har kommit fram till att kvinnor som
joggar utan bh får längre bröst,
har nu en del karlar börjat springa utan kalsonger...
 
  

Av dansbandsfrun - 5 oktober 2010 19:18

har en liten sjuk gosse på min högra arm så jag återkommer vid senare tillfälle.


kram

Av dansbandsfrun - 5 oktober 2010 13:07

har blivit mer noga nu att "ta hand om min hy"....


Så jag använder bra produkter, men nu när jag stod och smörjde in mitt ansikte började jag fundera...


Ska man smörja in öronen?  


Jag menar, VILLE se slät ut på min 90-års dag och sen ha tidernas rynkigaste öron som bara hänger som en klase vindruvor breve ansiktet...


Suck...Mina förmiddagsfunderingar ger mig huvudvärk.   

Av dansbandsfrun - 5 oktober 2010 09:57

Nu är det klart.


Det blir en liten tripp till London den 8/11. Och mitt hjärta kan inte slå fortare.   


Jag åker med de andra två i min familj så det gäller att vara smart här......

  


Jag dumpar av dom på;

  


sen säger jag HELLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO............

  


Mummy`s baaaa-aaaaaaaack!!         

  


och "Hej då"

  


Alla bilder är LÅNADE i all ödmjukhet på GOOGLE.COM

Av dansbandsfrun - 4 oktober 2010 17:26

Ibland när vi är ute och handlar skäms min sambo över mig.


Idag hoppade jag fram bakom ett hörn med en lampskärm på huvudet och skrek allt va jag kunde "TA-DAAAAAAA"

...................där står en lindrigt chockad dam o stirrar men sen blev hon normal och började asgarva.   


Sen i bilen testade jag hur stora näsborrar jag kunde få..... (herreguuud, det gör väl ALLA 38-åringar någongång?)


(ni kommer nu att få bevittna en bildserie, tagen av MIG SJÄLV) *ler stolt*


  


  


  


Sen var vi tvungna att stanna vid rött och då såg jag att min sambo sjönk längre o längre ner i sätet så då blev jag normal igen...

  


Jag slänger in en "DD" också när vi ändå håller på.


DD= Dagens dansbandsfru   


  




Av dansbandsfrun - 4 oktober 2010 12:55

Sorry om jag tjatar men tävlingen om "KAFFEHÖRNANS HÖJDARE" fortsätter visst tills NU inatt vid midnatt. (hade fattat fel)


så in å rösta på Nr 2 nu allt va ni orkar   

(det verkar jämt nu)


Tryck HÄR så kommer du direkt in.


Tack!


nej nu ska jag ge mig ut o leta lampskärmar KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards