dansbandsfrun

Alla inlägg under oktober 2010

Av dansbandsfrun - 10 oktober 2010 21:04

oj.........jag vaknade visst nyss   


jag ber om ursäkt för löftet att ni skulle få va med igår under kvällen, men jag hann inte med er....Var alldeles för upptagen av att roa mig       


ska fixa lite här o sen se om jag har lite kort i min mobil jag kan bjuda på .....

Av dansbandsfrun - 10 oktober 2010 02:02

syster o jag e hemma igen


länge sen jag hade så bkul


måste sove


hörs imorgon


Av dansbandsfrun - 9 oktober 2010 10:15

Skönt med liten packning...

 
Av dansbandsfrun - 9 oktober 2010 10:06

Test. Tänkte jag skulle lära mig att blogga från mobilen så att ni kan va med mig på festen ikväll ;-)

 
Av dansbandsfrun - 9 oktober 2010 08:19

Den 26/9 satt jag i bilen och körde när jag plötsligt hörde ett konstigt ljud.


Jag insåg snart att det kom från min mobil....  


I displayen stod följande:


"jag fyller år"

larm - ja

påminnelse - ja



eh........... är det dags att beställa läkartid?   



Av dansbandsfrun - 8 oktober 2010 12:57

Japp, nu har tomteverkstan varit öppen hela förmiddagen så Askungens dansskor   är klara nu.



Före


  


efter

   


MEEEN så chict!


sen inhandlade jag lite "party-måste-ha" häromdagen:


fr vänster: Torrshampo , phytomer´s ögonkräm mot svarta ringar under ögonen (har inte sovit så bra på sista dagarna) och den MAGISKA MIRAKEL UPPFINNINGEN för alla kvinnor; ESTEE LAUDER IDEALIST PORE MINIMIZING (helt fantastisk)

   


sen min favoritkräm till kroppen. Lovely, luktar mandel!

  


Jamen sådär då, dags att beställa tågbiljett tills i morgon då!



ska ni med?

Av dansbandsfrun - 7 oktober 2010 21:17

Jag tror jag svimmar.... av lycka....


Det verkar bli fest/dans på lördag i Småland.    

Till mina favoriter från NORRLAND!

JANNEZ

  


Tipsar om deras nya cd som ni ser ovan. Jag ska köpa den av dom på lördag och recensera senare här.   



Äsch what a häck, när ja ändå håller på så kan jag tipsa om att BLACK JACK kommer med sin nya CD "FESTIVAL" om några dagar också. Närmare bestämt den 20/10.

Och JÖSSES vilket snyggt omslag! Länge sen jag såg så jäkla snygga kläder på ett dansband. 


 


fina grabbar det där   




Av dansbandsfrun - 7 oktober 2010 16:51

Jag hittar inte riktigt ord för vilken tacksamhet jag känner för all respons på gårdagens dilemma med mitt älskade "gull"   


Jag kunde aldrig ana att det var/är så vanligt.


Jag somnade ca 05.00 i morse så jag är lite för trött för att berätta detaljerat men han mår lite bättre idag. "såren/sprickorna" är läkta så han skriker inte längre (tack gode gud) när det väl kommer...


Goa Stattinskan satte så bra ord på det i morse " Ja, det är verkligen tufft men är det "inkomster" så blir det "utgifter" ... så småningom ..."

 

Så för en gångs skull så hoppas jag verkligen på MYCKET UTGIFTER den här månaden!!!!   


Till er alla från djupet av mitt hjärta; TACK!

 

 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards