dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

Tomtar och bullar...

Av dansbandsfrun - 27 oktober 2010 10:47

I måndags var "Mini" ledig från förskolan.


Och när han fick bestämma vad vi skulle göra så blev det "BAKA BULLAR" (han älskar att göra det)

Och för att förnya oss lite så gjorde vi "Rimbobullar"

  


 


sen skulle det "pysslas"

då får man ta det man har...

  


Ta-Daaaaaa!


(gissa vilken som är min?)

  

Det behöver inte vara så märkvärdigt det där med "kvalitètstid"   

 
 
Gun

Gun

27 oktober 2010 11:31

Åh vad mysigt, vilka gulliga tomtar. Den med tre ögon måste vara din, haha.
Och Rimbobullar är ju så gott!

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

27 oktober 2010 11:53

faktum är att den har 4 tom :)

 
Svorskan

Svorskan

27 oktober 2010 16:03

Jag vill OCKSÅ! :( Ser ju jättemysigt ut och de där bullarna.. Mums!

http://svorskan.se

 
Diana

Diana

27 oktober 2010 16:07

Bullarna ser supersmarriga ut! Den tomten med en massa ögon måste helt klart vara din, hehe.

http://www.decdia.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

27 oktober 2010 16:41

Jag tror att den med tre ögon är den du har gjort. Vänta... nu får jag en förnimmelse... Jag tror den har FYRA ögon? Har jag rätt? Va, va, VA??? Vad blir det för pris?
:-)

sv: Jo, dom, förlåt JAG använder nåt sorts lim eller vad det är för att spruta på sanden så byggnationerna ska hålla.
Fast vi hade en Homer Simpson ett år som trotsade höststorm efter höststorm och satt oförtrutet kvar och drack sin ök. Vi misstänkte att han var cementerad :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
camilla

camilla

27 oktober 2010 16:42

Vilka fina tomtar ni gjort.
Är det till dom man ska önska sig något?
Då vill jag ha....en GPS! ;)
Och du tog dig an Rimbobullarna.
Kul!
Visst blir dom goda?
Sv: Lillebror flyttade nog så långt bort från oss han bara kunde. Han trodde nog aldrig att vi skulle komma och hälsa på någon gång ;)
Men tji fick han ;)
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Monica

Monica

27 oktober 2010 18:16

Vad goda dina nybakade bullar ser ut...jag tror bestämt att jag snor med mej ett par till kvällskaffet:)

http://violett.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

27 oktober 2010 18:39

Snälla, GÖR DET! Då kan inte jag moffla i mig alla ;)
jag kan avslöja att dom smakade väldigt gott ;)

 
Ellis

Ellis

28 oktober 2010 13:12

Du är världens goaste och bästa mamma

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards