dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

På Lördag blir det F-E-S-T!!!

Av dansbandsfrun - 7 oktober 2010 21:17

Jag tror jag svimmar.... av lycka....


Det verkar bli fest/dans på lördag i Småland.    

Till mina favoriter från NORRLAND!

JANNEZ

  


Tipsar om deras nya cd som ni ser ovan. Jag ska köpa den av dom på lördag och recensera senare här.   



Äsch what a häck, när ja ändå håller på så kan jag tipsa om att BLACK JACK kommer med sin nya CD "FESTIVAL" om några dagar också. Närmare bestämt den 20/10.

Och JÖSSES vilket snyggt omslag! Länge sen jag såg så jäkla snygga kläder på ett dansband. 


 


fina grabbar det där   




 
 
Ingen bild

pysseliten

7 oktober 2010 22:14

bra att det är bättre .) OOch kul med Dans . Jag själv fick ett idiot ryck ,åkte ner till sonen tjej en sväng och då kom vi på vi målar om köket :) Han är borta så vi ville överraska lite :)
Så vi bara måste till Ikea i morgon med ,en ny bänk skiva och nya handtag :) Så najs så trivs som fn med att styla om . Men undrar om jag klara av det .Får nog flörta med lill sonen i morgon .
Mannen håller ju på med vår altan då får jag inte störa :))) Vill ju få fint hemma med .

dansbandsfrun

7 oktober 2010 22:43

din galna kvinna! ;) vad jag önskar att du kunde ta all din energi o kunskap o komma hit o göra en värsting-make-over här....Vi kan ju börja med en kaffe ;)
Shit va häftigt för sonen när han kommer hem o tror han gått in i fel lägenhet hahaha
kram

 
diana

diana

7 oktober 2010 22:18

Jag fattar inte skillnaden på dessa band och Sven-Ingvars... Vad är det för skillnad på dansband och dansband?

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

7 oktober 2010 22:39

Äsch det är bara min smak. Jag gillar band där man slipper ha hjärt/lung maskinen med i beredskap. (får man skoja om sånthär förresten?) Alltså jag tycker "Bäst-före-datumet" gått ut för länge sen på dom där banden ;)
Förklarar mer över ett glas vin någongång MOHAHAHA...(ta det som ett hot)

 
Ingen bild

Viveka

7 oktober 2010 22:25

Åh vad kul för dig! Håller alla tummar för att lilleman håller sig frisk den här gången så att du får roa dig ordentligt!!! KRAM!

dansbandsfrun

7 oktober 2010 22:35

Japp, nu är pappan spelledig så dom får rå om varandra en lördag själva för en gångs skull. Utan "tjöt-mamma" ;) kram

 
finafrun

finafrun

7 oktober 2010 22:25

vad skoj

http://blogg.amelia.se/finafrun

dansbandsfrun

7 oktober 2010 22:37

OM! ;)

 
Neta

Neta

7 oktober 2010 22:29

Nu blir jag avis Jannez är så bra, själv ska jag på Sannex i morrn inte så tokigt det heller

http://netaave.blogg.se

dansbandsfrun

7 oktober 2010 22:36

Inte kattskit det heller, jag måste "testa" Sannex snart men dom e sällan häromkring tycker jag...eller är det jag som inte letar så bra? ;)

 
agneta

agneta

7 oktober 2010 22:57

hmmm.får väl erkänna att jag inte har någon större koll på vilka dansband som är bra eller inte bra. SvenIngvars brukar rulla här ibland, Black jack gillar jag för det mesta men ute på dans har jag (trot eller ej) aldrig nånsin varit

http://bigmarlin.blogg.se

dansbandsfrun

7 oktober 2010 23:03

kom förbi här så ska jag dra med dig ut (vi kan stötta oss på varandra om vi har värk) ;)

 
Ingen bild

Neta

7 oktober 2010 22:58

Tycker bara dom är neråt jag, inte på hemmaplan på hela sommaren, så nu drar vi till återuppståndna Fyren i Norrsundet, där har nog M tagit ett o annan ackord också. Wibron från Gävle har tagit över det.

dansbandsfrun

7 oktober 2010 23:02

oki. namnet låter bekant, var det han som fick guldklaven?

 
kaffehörnan

kaffehörnan

8 oktober 2010 00:09

Hej hej goa dig
Är de inte dom som var med i danskampen
kram

http://www.kaffehornan.se

dansbandsfrun

8 oktober 2010 00:23

hoppar in o svara hos dig ;)

 
diana

diana

8 oktober 2010 01:54

Fasen, jag såg din kommentar nu efter att jag publicerat mitt inlägg. Haha! Odla var jag inne på innan idag, men de hade inte så stor webshop om jag fattade det rätt?

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

8 oktober 2010 12:50

inte en aning om jag ska va ärlig ;)

 
Vicke

Vicke

8 oktober 2010 04:53

Då får du säkert en härlig helg

http://vickes.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

8 oktober 2010 12:49

Ja det ska jag ha ;)

 
camilla

camilla

8 oktober 2010 08:30

Ojojoj...det låter roligt!
Då önskar jag dig en riktigt trevlig kväll!
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

8 oktober 2010 12:47

tack Camilla det ska ja se till å ha ;) kram

 
charlotte

charlotte

8 oktober 2010 08:39

inte min musikstil riktigt o kläderna vvar en aningen färglösa. svart har t o m mer färg :)

http://kloppan.wordpress.com

dansbandsfrun

8 oktober 2010 12:46

MÄH!!! Nu måste jag nog komma till LKPG o ha med min cd-samling snart tror jag. (bra tortyrmetod va?) hahaha

 
Stattinskan

Stattinskan

8 oktober 2010 09:02

... såklart de kommer ifrån Norrland .. var annars ;-D
Gomorron och glöm inte valla dansskorna. Rätt glid är skitviktigt :-D

http://metrobloggen.se/stattin

dansbandsfrun

8 oktober 2010 12:45

Dansskorna e putsade o tom "blingade" bild kommer senare ;)

 
jenny

jenny

8 oktober 2010 11:09

Jag vet inte.. men jag troooor det är bättre att vara tapetgalen än HELT dansbandsgalen...!!!!! Liiite taaaantvarning liksom;)

kraam

http://www.janethepain.se

dansbandsfrun

8 oktober 2010 12:41

nej nej du har helt fel, coola brudar älskar dansband ;) puss

 
Cina

Cina

8 oktober 2010 13:29

Jannez är oxå ett dansband som jag gillar!
Skall köpa skiva lovar jag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

8 oktober 2010 14:27

dom e kanon! kramar

 
Ingen bild

Neta

8 oktober 2010 17:43

Ja det var Leffe Wibron som fick Klaven för årets arrangör, han och hans fru tar hand om orkestrarna på bästa sätt tydligen, mackor är bannlysta ;)

dansbandsfrun

8 oktober 2010 18:12

så ska det va. ;)

 
Ammis

Ammis

9 oktober 2010 15:57

Va inte dom med i dansbandskampen?? Har för mig att jag tyckte dom var bra o. att jag har dom på min Spotify spellista "dansband". Jo, jag lyssnar på nästan ALLT! Älskar ju att bugga o. då gillar man automatiskt dansbandsmusik. Ha det så himla kul, hoppas det är bra ös i galoscherna..ha ha. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards