dansbandsfrun

Alla inlägg under september 2010

Av dansbandsfrun - 26 september 2010 00:46

.....japp!


Idag söndag fyller jag 38 år. Och det känns skitbra!


  


jag hade glömt läppstift, men det fixade jag till i paint.... jag är supergrym på det   


Ha en bra dag nu friends, det ska jag ha!

Av dansbandsfrun - 25 september 2010 14:04

Vet inte om jag nämt det förut men min mor är har väldigt dålig hörsel och detta är ju naturligtvis väldigt tråkigt MEN ibland blir det väldigt roligt (och det tycker hon med)


Igår frågade jag var min morbror var.

Hon svarade "Vancouver"


När jag sen frågade hans fru svarade hon:

"-Hannover"


      

Av dansbandsfrun - 25 september 2010 10:39

Jag är med i en tävling inne hos Jane The Pain. Och hoppas på nybörjartur!!




Denna tävlingen är i samarbete med www.wallstyle.se


Detta kan du vinna:

    

  Worldmap i valfri färg..


och en


  


Koordinat



Vill du vara med själv?


Tryck HÄR














Av dansbandsfrun - 25 september 2010 00:16

Ikväll har vi varit på middag hos moster "L" (gift med en av mina morbröder) Sveriges snyggaste 50+ are!!! (missade tyvärr att ta ett kort på henne)


Åh va mysigt det var och maten va kanon. Kött & "bea" (som hippa människor säger numera)   


Men det bästa är sällskapet   "L" är så underbar!
Det är så sällan vi ses men ÅH vad jag gillar att vara i ditt sällskap.


Och när man kommer in i deras hus så sprider sig en så trivsam känsla i kroppen. Just TRIVSEL!


Tog lite bilder i deras skitmysiga hem:

  


  


  


  


  


  


  


  


  


Så otroligt smakfullt och de mest perfekta detaljer!


Jag    dig, "L" Och tack för ikväll!



Har jag förresten visat hur vi bor?


*


*


*


*


  


God natt!   

Av dansbandsfrun - 24 september 2010 13:48

Nu ska vi packa in femtioelva väskor för att åka till Småland.


Kalas i olika former HELA helgen!


återkommer senare   

Av dansbandsfrun - 24 september 2010 11:27

Ibland tycker jag faktiskt synd om sambon...


Igår fick jag ett ryck och gick mannekäng för honom med gamla kläder. Han undrade vad han gjort för att få "mig på halsen"     (skitbra att passa på när han målar eller nåt så han inte kan fly) MOHAHAHAAHA...


Fast jag tyckte jag va fin och ganska lik Cindy Crawford o dom andra puddingarna   


  

Av dansbandsfrun - 23 september 2010 22:27

Jag blev ju så sur när jag inte hittade mönstrade gummistövlar. Fick ju köpa vanliga svarta...


  


Men en kvinna vill väl ha lite bling-bling även när hon plockar svamp i allsin dar?


  


Inte det bästa fotot men visst blev det kul?

"Less is more" är ju mitt motto så jag var lite blygsam...


PÄRLOR o LIM osv fanns här:

  

Men jag fixade även till mina boots, fast dom blev fula så dom ska jag göra om innan ni får se.


Sov gott alla sweathearts!   



Av dansbandsfrun - 23 september 2010 21:12

Spännande va?


Det kommer bilder sen...

Ovido - Quiz & Flashcards