dansbandsfrun

Alla inlägg den 26 september 2010

Av dansbandsfrun - 26 september 2010 17:58

Lördag = Kalas


Söndag = Kalas


Måndag = Kalas


Lägger in lite bilder från helgen...



Ena födelsedagsbarnet.

  


Gruppbus (jaja, jag är inte proffsfotograf)

  


HUR snygga är inte kakorna närmast "godiskakor a ´la Dansbandsfrun"? Jag har faktiskt bakat dom...  

  


Ett födelsedagsbarn till som räknar till 100...

  


Nej, den här tårtan har jag INTE bakat. Är det NÅGON som kan gissa vad födelsedagsflickan heter?   

  


"Mini" gillar att klättra i träd...

  


Det var allt för nu/ kram på er   

Av dansbandsfrun - 26 september 2010 00:46

.....japp!


Idag söndag fyller jag 38 år. Och det känns skitbra!


  


jag hade glömt läppstift, men det fixade jag till i paint.... jag är supergrym på det   


Ha en bra dag nu friends, det ska jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards