dansbandsfrun

Alla inlägg den 22 september 2010

Av dansbandsfrun - 22 september 2010 19:28

Oj....Pirrigt...Hur ska det HÄR bli?


  


Kommer mitt liv bli tristare nu?


  


Världens största (nope DET ordet KAN jag omöjligt skriva här, det finns barn som läser)

En dansbandsfru med färg i håret ....helt enkelt...

  


Här har vi tonat och färgat och klippt. (vi klippte upp en massa för mitt hår var SÅ jäkla slitet)

  


Här slänger vi i liiite slingor för att ge det en "solkysst" touch.

  


(jag KAN verkligen inte fatta att jag lägger ut dessa bilder MEN man kommer ingen vart med att hymla)

  


Ta-DA!! Färdiga resultatet!!   

  


Jag blev så otroligt nöjd! Du är bäst Monica!! TACK!

  

En stund senare slog det över...men det gör det ganska ofta..   

Av dansbandsfrun - 22 september 2010 12:11

Nu ska jag till Vårdcentralen och ta en massa prover igen....Återkommer om detta   



Sen har jag fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska göra med håret.  Kanske blir en Sinead O`connor (minns ni i videon "Nothing compares to you)?   


Måste rusa. Ni får bilder sen.


Ciao

Av dansbandsfrun - 22 september 2010 09:12

Idag firar vi mitt andra gudbarn/systerdotter L när hon fyller år!!


Ha en UNDERBAR dag, du lilla skrutta! Vi ses i helgen   


  

Ovido - Quiz & Flashcards