dansbandsfrun

Alla inlägg den 21 september 2010

Av dansbandsfrun - 21 september 2010 18:22

Nu är det dags!


Det är tid att bli vuxen nu.... Jag har bestämt mig för att säga farväl till mina "kritvit" / bimboblonderade hårtestar.


Jag ska till frissan i morgon...   


Trivdes när jag hade den här färgen. (eller färgerna)

  


  

(ja, det är "Mini" som var en liiiten "Mini" då)   


Har NI förslag på hårfärg?


Håll tummarna att det blir bra!

Av dansbandsfrun - 21 september 2010 12:02

I söndags så stegade "Mini" och jag ner till skolan där man skulle rösta...


Han genomgår en slags "Gene Simmons-förvandling" när han får på sig den där kepsen och räcker ut tungan o ropar "Rock`n Roll" så hela kvarteret hör...

  

(ja AMA, det är RIKTIGA lavendlar bakom)   


Hursomhelst så vill "Mini" att vi ska SPRINGA till vallokalen...


"-SPRING MAMMA"!!


Jag pekar då på mitt bäcken och förklarar att jag har svårt att gå idag för jag har ont. Så springa blir det inte tal om...


När vi kommer in i lokalen, och blir mötta av en massa folk så utbrister "Mini" jättehögt;


" - Min Mamma, har ont i rumpan"   

Av dansbandsfrun - 21 september 2010 11:58

Idag är ingen vanlig dag för min älskade gudson/brorson J fyller år idag så nu hjälps vi åt att hurra för honom och önskar honom en UNDERBAR dag!!!


Supergrattiskram J och på Lördag ses vi   


  

Ovido - Quiz & Flashcards