dansbandsfrun

Alla inlägg den 14 september 2010

Av dansbandsfrun - 14 september 2010 21:37

Jag är så trött, så jag orkar knappt skriva men jag vill berätta lite om idag. (jag godkände bara era goa kommentarer, orkar inte svara på dom ikväll)


Jag har nyss kommit hem från akuten...



Jag har tappat ganska mkt i vikt sista 5 dagarna som ni vet. Och min kropp fixade inte det riktigt.

Jag kände mig otroligt konstig i morse.

Sambon skulle till ÖREBRO och spela o skulle ha bilen.

Jag skulle cykla till min kurs som jag går tisdagar och tordagar.


Vi sa hej och jag for iväg...




Allt är lite "luddigt" här men jag stannade cykeln och svimmade.

Ödet tog tag i situationen o gjorde så att min sambo körde förbi just då...

Folk stannade och hjälpte till.


En hade tydligen kört hem min cykel. Jag minns bara att jag inte kunde röra kroppen...Underdelen av mitt ansikte domnade bort tillsammans med resten av kroppen.


Sambon kämpade som en galning för att få med mig de metrar som det var till bilen och det enda jag minns var att det stod en massa folk i fönstren runt om o glodde....


Akuten...


Resultat: Min kropp var lite för svag för detta snabba vikttjosan. Mina njurar gillade det inte alls och lite annat.


Men nu ska jag återhämta mig i morgon och sen troligtvis gå ut liiite försiktigare...Kanske halvfart är smartare?




Min doktor hette Helga. Helga var arg...

Helga gillar inte att smarta kvinnor slutar äta...

Helga gillar inte Xtravaganza...

Jag fick LOVA Helga dyrt o heligt att äta mat nu när jag kom hem 8,5 h senare...


(jag skulle vilja se den tuffingen som vågar trotsa Helga, så jag tog en smörgås nu)


Sov gott.


Av dansbandsfrun - 14 september 2010 11:50

Igår ökade mina besökssiffror...


Jag hittade anledningen HÄR ;)

Världens goaste och roligaste JANE THE PAIN har länkat till mig från sin blogg för att hon tydligen är beroende av min blogg. Och "jag får henne att känna sig hyffsat normal"


HAHAHAHA det är den gulligaste kärleksförklaring jag fått på länge (hon är knasigare än mig, men ni vet hur man förnekar....)   


Hur som helst så ÄLSKAR den här tösen färgen Grönt, och eftersom jag vill skicka henne något som hon gillar som TACK, så får det bli.........................................


*


*


*


*


*


*


*


*


MIG SJÄLV   

  


(OM ni kunde se hur jag skrattar åt mig själv)


Ha en underbar dag nu!!!


O en extra kram till Jane(JennyThePain!!

Av dansbandsfrun - 14 september 2010 08:55

......så kommer han....


  


Det där förbaskade TIDNINGSBUDET!!

 

 

Gud, va han SMÄLLER i brevlådorna här på gatan...

 

Men jag har kommit på en lösning, för att göra honom lite mer försiktig.

 

  

 

nu ska jag bara bryta sönder en klädgalge och ta "röret", sen lägger jag mig redo vid mitt öppna sovrumsfönster i natt och väntar....

 

Vaddå?

Taskigt?

 

Hallå, jämför mig med RUNAR så framstår väl jag som ganska "human"?

Ovido - Quiz & Flashcards