dansbandsfrun

Alla inlägg den 13 september 2010

Av dansbandsfrun - 13 september 2010 22:36

Har jag berättat att jag är road av politik?


Inget skämt, jag VILL gärna engagera mig mer än jag gör.


Och HOPPSAN sa, vad det stod en man på min trappa igår och ville prata om sitt parti. (inga namn men partiledarens efternamn rimmar på "pralin".

Han verkade bli lite chockad över att jag slog mig ner på trappen o bjöd honom att göra detsamma.  


Vi hade en mkt rolig halvtimma och jag var hård men rättvis i mina åsikter. Jag står för att jag tycker att "hon" har profilerat sig för dåligt inför söndagens val. Hon är lite svår att lyssna på...


Hur det slutade?


Jo, han ska maila mig lite mötesdatum så ska jag hänga på   


(man måste ju börja någonstans)


Av dansbandsfrun - 13 september 2010 17:33

Mmmm...


Idag har jag en jobbig dag...


Minns ni förut?

Jag skrev "kan det vara såhär lätt"?


Nope, SÅ lätt är det inte...


  


(minnesanteckning till mig själv; Kolla med Xtravaganza i morgon hur många kalorier det är i nagelband...)

Av dansbandsfrun - 13 september 2010 10:55

jag tog fram måttbandet i morse, bara på skoj......


Min sambo stirrade på mig och undrade vad som var på tok?

Min underläpp började darra...


Jag tror inte på det jag ser, det KAN inte gå så här lätt...väl?


JIPPIEEEEEEEEEEE!!!!!!

 

nej, ni får stå ut ett tag till innan jag avslöjar siffror   

 

ses om en stund... PUSSSSSSSSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards