dansbandsfrun

Alla inlägg den 9 september 2010

Av dansbandsfrun - 9 september 2010 13:02

Nu ska "Mini" och jag följa med MATS BERGMAN`S till Stockholm.

Dom ska spela på Gröna Lund ikväll, så gissa vem som ska åka karuseller?




Tryck HÄR


KOM DIT, vett`ja   

(jag kommer mestadels finnas vid dansbanan)

Av dansbandsfrun - 9 september 2010 09:00

Aj aj aja ja aj..


Jag kan nästan inte skriva.....   


Dumma Dumma vårdcentral som tog allt mitt blod, precis när jag behöver det som mest.  

Se själv hur himla ont jag har...

  

INGEN har någonsin varit så illa däran som MIG nu.......


Ni behöver nog nästan skicka en massa styrkekramar till mig?


Anyhow, det var inte det värsta att den elaka tanten stack mig i armen (vill veta varför jag är så himla trött)

utan det absolut värsta var gubbfan i väntrummet som nästan kröp upp i knät på mig (lite dåligt med platser i väntrummet) och STANK RAKVATTEN!!!!

 

IDIOTGUBBE!!!

 

HUR KAN MAN VA SÅ BLÅST ATT MAN SMETAR PÅ SIG EN MASSA "LUKTA GOTT" VID 8 PÅ MORGONEN FÖR ATT GÅ TILL EN VÅRDCENTRAL???   

 

(grymt, arrrrgh, frust, stön, assssrch, fan, tvi)

 

Annars då?    



Ovido - Quiz & Flashcards