dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Mc Donalds personal döv eller dum?

Av dansbandsfrun - 31 augusti 2010 01:38


Jag är inte så aktiv här just nu då vi har en sjuk liten gosse som tycker att allt i livet suger nu.

Samma ilskna baciller som alla andra verkar ha...



Lägger upp en bild på när han mådde så in i helsickes bra   

  


Hur som helst så vill han att man ska va nära hela tiden, han vill bli uppassad lite extra och han vill inte äta...


Men en MILKSHAKE från Mc Donalds kunde han nog tänka sig (bland det bästa han vet) ikväll...

Så fick det bli!


Jag kör fram till högtalaren och en röst säger:


" - Välkommen till Mc Donalds, det går bra att beställa"?


" - En liten jordgubbs milkshake" (säger jag då)


*

*

*

*

*

*

Då säger rösten;


" - Vad vill du ha för storlek på den?"

 

Eh.....


  




 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

31 augusti 2010 10:04

Ja Mc Donalds kan dom :(
Det är som när man beställer ***och kompani, då slår det aldrig fel, dom frågar alltid: ska du ha meny på det? Haha, nej jag känner mig INTE gammal då...;)

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

31 augusti 2010 11:10

hahaha nej man hänger väl inte riktigt med i utvecklingen ;)

 
jenny

jenny

31 augusti 2010 10:10

För ca 17 år sen.. då jobbade det mkt kompetent personal på Mc donalds.. Iaf ett av dom där JAG jobbade.. Men sen har det bara gått utför.. Nu anställer dom bara inavlade människor..Har hört att man måste vara inavlad i minst tio generationer;)
Oj vad jag är elak.. skojar förståss bara:) Hoppas lillkillen blir bättre snart.
Kram Jenny

http://www.janethepain.se

dansbandsfrun

31 augusti 2010 11:11

Hahahaha goa gumman!!kram

 
Diana

Diana

31 augusti 2010 10:17

Du kom väl ihåg att säga att du ville ha milkshaken med dig också va? (det lyckades vi lura i svärmor att säga en gång, hehe)

Hoppas lilleman kryar på sig snabbt!

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

31 augusti 2010 11:11

hehehe shysst!

 
Svorskan

Svorskan

31 augusti 2010 16:35

Hahaha! Det kunde ha varit mig i dag.. Jag är trött. :D

http://svorskan.se

 
Ellis

Ellis

31 augusti 2010 21:56

HAHAHAHAHA helt bra. seriöst. skadade.

Krya på min lilla Mini

http://ellisu.blogg.se

 
diana

diana

3 september 2010 20:27

Hahaha, vad säger man då liksom ;)

http://www.metrobloggen.se/diana

dansbandsfrun

3 september 2010 21:55

"äsch, va lite wild and crazy å ta en liten" fick jag dra te med ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards