dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Rösten i mitt huvud...

Av dansbandsfrun - 30 augusti 2010 12:34

Har det äntligen hänt?


Har jag hört den rätta rösten i huvudet nu?


Jag har nämligen anmält mitt intresse hit


Jag vill verkligen lära mig äta rätt, motionera osv...Och givetvis tappa vikt.

Dom kommer ringa mig och berätta en massa, sen är det upp till mig om jag anmäler mig.


En bra investering för framtiden är det ju.

Har NI erfarenhet av just detta?

 
 
Gun

Gun

30 augusti 2010 13:04

Vad bra! Jag har ingen erfarenhet, men skull gärna vilja äta bättre, även om jag inte behöver gå ner i vikt. Lycka till! :)

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:08

ja det är mitt mål att få mer kunskap, vi får se om det är rätt ställe... tackar ;)

 
Marie

Marie

30 augusti 2010 13:19

Jag har "bara" erfarenhet av VV, gick ner 22 kg och började sedan arbeta hos dem. (Slutade för fem år sedan, krävande jobb MEN kul!!)
Var in och kollade sidan, tycker att det påminner ganska mycket om just VV!
Önskar dig stort lycka till/kramar

http://miruschkas.blogspot.com

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:06

tackar. är dock inte 100 än. kram

 
Diana

Diana

30 augusti 2010 15:16

Mamma gick där för några år sedan. Man måste skriva in sig på gym i 1 år för att få gå där har jag för mig. Sen minns jag inte att hon lärde sig så mycket om att äta rätt utan fick leva på soppor i 8 veckor. Men det har kanske ändrats?

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:05

Det är det där med enbart soppor som jag är lite anti, så jag vet inte alls om detta passar mig...ska kolla lite med andra alternativ också.

 
Carina

Carina

30 augusti 2010 17:49

Nope, jag har ingen erfarenhet men önskar dig lycka till!
Kramkram

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:04

Tack, ja vi får se om jag hakar på ;)
kram

 
Ingen bild

Linda

30 augusti 2010 20:06

Jag gick på xtravaganza och tappade 10 kg på 4 veckor, tyvärr kom skilsmässa mm emellan så jag började äta hejdlöst igen. Annars tycker jag detta är toppen. Mamma har hållt på sen i våras och gick på soppor i 12 veckor tror jag. tappade då 21.5 kg. Sattsa stenhårt! Jag tror på det här.

dansbandsfrun

30 augusti 2010 22:03

Ja, skilsmässa kan få vem som helst att börja äta o tappa fokus, jag förstår dig. Du får köra igen sen när du är starkare.
Jag ska kolla vad de säger...är lite rädd för enbart soppor.
Tack snälla för att du delade med dig!

 
Marie-Louise

Marie-Louise

30 augusti 2010 21:06

Låter ju ganska bra. Jag hoppas att du uppdaterar oss om hur dom är :)

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

30 augusti 2010 21:59

Mmm...jag är lite osäker men nyfiken ;)
Återkommer...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards