dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Sex utlandsresor på ett år...

Av dansbandsfrun - 27 augusti 2010 12:58

Ska åka till Småland...  "Mini" har suttit vid dörren sen i morse och väntat på att få åka till "mommo"


Party imorgon.   Men här ligger jag som en trött bäver.....


Är allergisk mot att packa min jäkla väska.


Sambon räknade ut att jag varit på 6 resor på ett år!

Oops...


Oktober = Turkiet (Side)

December =  England (London)

December = Estland (Tallin)

Februari = Kanarieöarna (Teneriffa)

Juli = Grekland (Kreta)

Augusti = Spanien (Torremolinos)


Jamen, konstigt att jag känner mig lite sliten idag då?   


Gnällig? Jag?


Nej fan, nu kör vi!! I med vinet i icakassen och ett par trosor sen är jag good to go!! Jiihhhhuuuuuuuuu!!!!


puss

 
 
Fru Matglad

Fru Matglad

27 augusti 2010 13:42

Världen är liten ibland! =) Där har min kompis sitt kontor...och jag var där på marknad..men de bor i Albir! =)
Ha en kul helg! ;)

http://www.frumatglad.com

dansbandsfrun

27 augusti 2010 17:57

Va coolt, jag vill också ha ett kontor där...;)
Detsamma ;)

 
hanna

hanna

27 augusti 2010 16:29

heeey jag gillar din blogg!

http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

dansbandsfrun

27 augusti 2010 17:55

Tack så mycket! Glad jag blir ;)

 
Carina

Carina

27 augusti 2010 17:39

Det är klart det tar på att vara som en flyttfågel. Dessutom flera gånger om året :)
Bäst att du vilar i helgen :)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

27 augusti 2010 17:55

Här blir det inge vila ;)
återkommer...kram

 
Ingen bild

PYSSELITEN

27 augusti 2010 18:09

Kul med resor .Men inte kul att ta han om tvätten
när man kommer hem . Men med ett par trosor blir ju kanppas masikn full :))) Om du inte har superbamsiga :)) Kram på dig ha en trevlig helg

dansbandsfrun

27 augusti 2010 22:08

Det är SÅ superkul, men jag får alltid en sån smäll med lederna när jag kommer hem. O det blir så tufft...
Jadu, du skulle se mina superzize trosor hahahaha
Kram o detsamma

 
Ama de casa

Ama de casa

27 augusti 2010 18:47

Lyllo dig! jag har bara varit på tre utlandsresor i år. Italien (mars), Portugal (juli) och Sverige (autgusti). Jag har mycket att ta igen känner jag :-)

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

27 augusti 2010 22:04

Jag är extremt sugen på både Italien o Portugal ska du veta. Riktigt avis blir jag...

 
Ama de casa

Ama de casa

27 augusti 2010 18:48

Ooops! Glömde en: Lettland (augusti) :-)

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

27 augusti 2010 22:01

Hur kunde du glömma??? För mkt GT ikväll? ;)

 
Marie-Louise

Marie-Louise

27 augusti 2010 18:55

hihi ja en del har det bra ;) det var många resor det :) Hoppas partyt blir toppen.

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

27 augusti 2010 22:03

ja ;) i år har jag haft det bra vad gäller resor... det är det jag prioriterar mest (kanske märks) ;)

 
hanna

hanna

27 augusti 2010 19:27

London .. jag är här just nu! vet du någon bra restaurang eller shopping ställen jag kan gå till?

http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

dansbandsfrun

27 augusti 2010 21:59

Jag har aldrig ork att gå på fina restauranger när jag är där, jag bara shoppar på PRIMARK. Enda stället ni behöver ;)
Ligger på Oxford Street.
Kentucky Fried Chicken är kanonsnabbmat...ligger också på OS.
Gud va avis jag blir, ha så jättekul!!

 
Sandragee

Sandragee

28 augusti 2010 10:59

Trosor och vin är allt som behövs! ;) Tro mig...
Tack för länkningen förresten! Riktigt roligt! Länkar till dig också då om det går för sig? :)
KRAM!

http://sandragee.blogg.se

dansbandsfrun

28 augusti 2010 12:51

visst 17 går det bra ;)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards