dansbandsfrun

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av dansbandsfrun - 27 augusti 2010 22:09

ja, vad ska man säga?


Kom hem till mamma och hon hade gjort en himmelsk köttfärslimpa till oss, och köpt godaste godiset...

En ny Hänt Extra vetenskapstidning...

Ett gott täcke i en nybäddad säng...


OCH JAG SOMNAR SOM EN STOCK!!!

 

och jag som skulle färga håret, måla naglar och fixa inför morgondagen...


Nåja, finns kanske några minuter över i morgondagens schema   


vad gör NI på fredagarna för att hålla er vakna?




Edit: Klockan var alltså typ 20.00 när jag somnade och vaknade NU...

Av dansbandsfrun - 27 augusti 2010 12:58

Ska åka till Småland...  "Mini" har suttit vid dörren sen i morse och väntat på att få åka till "mommo"


Party imorgon.   Men här ligger jag som en trött bäver.....


Är allergisk mot att packa min jäkla väska.


Sambon räknade ut att jag varit på 6 resor på ett år!

Oops...


Oktober = Turkiet (Side)

December =  England (London)

December = Estland (Tallin)

Februari = Kanarieöarna (Teneriffa)

Juli = Grekland (Kreta)

Augusti = Spanien (Torremolinos)


Jamen, konstigt att jag känner mig lite sliten idag då?   


Gnällig? Jag?


Nej fan, nu kör vi!! I med vinet i icakassen och ett par trosor sen är jag good to go!! Jiihhhhuuuuuuuuu!!!!


puss

Ovido - Quiz & Flashcards