dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Masssssssor med Spanienbilder!

Av dansbandsfrun - 25 augusti 2010 12:09

Eftersom vi inte gör många knop här idag så vräker jag in Spanienbilder...



Hm... ja just det, det här va stranden!

 


Här kommer en karl med STRING-BADBYXOR och raggig röv!!! ALLA på stranden asgarvade... jag var tvungen att smygfota ;)

    


Men hur coola är vi???

  


Är det nåt man ska klaga på i Spanien så är det att dom inte har gott godis där, MEN det hindrade inte "vissa" att handla ändå...

   


"När grisar flyger" har man ju hört men "kossor på taket" har jag missat ....

  


Det roligaste på hela tiden var att se "Mini´s" lycka när han fick mata vildkatterna...

  


Missemånsarna kom från varenda buske när vi skakade på kartongen till torrfodret ;)

   


Här knyts det lite speciella kärleksband mellan "Mini" och den mest tacksamma kissen "Kalle-Katt"

  


"Ok, nu har jag ätit upp, får jag springa o leka med barnen nu?" (klockan 23.30 på kvällen) UNDERBARA SPANIEN!

     


Här är 2 små buspojkar på Tivolit en kväll.

  

  

Här har vi en strandad val... (alla kärringar gick topless så jag slängde min överdel redan andra dagen) ;)

  

    

That´s all for now folk`s!!

 
 
Kiza

Kiza

25 augusti 2010 13:07

Underbara bilder, tack för att jag fick kika på dom. Ni är världens finaste lilla familj, vet du det? //P%K

http://www.kiza.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

25 augusti 2010 13:48

Nu blev jag så rörd att jag rusade in till dig ;) kram

 
Marie-Louise

Marie-Louise

25 augusti 2010 13:30

Härliga bilder :)
Jag håller med om godiset, men jag kan inte heller låta bli att handla det. Alla bitar smakar likadant vilken man än väljer ändå bara måste jag köpa godis, ja lite knäpp är jag nog allt, i alla fall när det gäller godis ;)
Ja visst är Spanien så härligt och barnvänligt.

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

25 augusti 2010 13:47

Jag är lite sur för att dom inte hade kexchoklad ;( men jag tog igen det när jag kom hem. Åt 2 på raken hahaha

 
Diana

Diana

25 augusti 2010 13:44

Jag ska anmäla dig till konsumentverket för smygreklam. Skulle inte förvåna mig om Friskies får en massa nya kunder nu efter ditt inlägg...
(snygga bilder)

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

25 augusti 2010 13:45

hahahaha oops, tänkte inte på det ;)
tack!

 
Diana

Diana

25 augusti 2010 13:45

Ps Tittar man på översta bilden så har alla kvinnor bikinitopp på sig. Fluktare där!

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

25 augusti 2010 13:46

*garvar* inte dom gamla kärringarna som kom o gick förbi hela tiden på stranden...för deras tuttar skumpade så man nästan blev sjösjuk! så då tänkte jag, "ok, fram med mina"

 
camilla

camilla

25 augusti 2010 13:53

Ni ser ut att haft det helt underbart i Spanien.
Synd på godiset,men man får ta seden dit man kommer ;)
Jag har länkat till din blogg idag ;)
Hoppas att ni mår bättre nu efter det ni ätit upp glassen ;)
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

25 augusti 2010 14:56

Nästa gång tar jag en speciell godis-resväska med mig ;)
kram

 
Carina

Carina

25 augusti 2010 15:44

Underbara bilder!! Ja, om man inte tittar så noga på röven i string vill säga, hihi.
Kramkram

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

25 augusti 2010 16:09

HAHAHA!! Ja, det har du rätt i =) kram

 
Svorskan

Svorskan

25 augusti 2010 19:51

Wow! Vikken sexy lady där på sista bilden!! Jag är som Mini, gillar att mata vildkatterna även om infödingarna inte tycker om det. Han med stringen - hahaha - stackars - det ser INTE bra ut.

http://svorskan.se

dansbandsfrun

25 augusti 2010 20:01

sexy lady? på med glasögonen kvinna!! ;)

 
Ingen bild

PYSSELITEN

25 augusti 2010 21:05

Trist att lillen är sjuk ;( Men du vikla härliga bilder man längtar ju inte alls , önska vi hade en resa på g men nu går tiden och money åt till altan .

dansbandsfrun

25 augusti 2010 22:16

Jamen tänk så härligt när du sitter där med en färdig altan o ett glas vin sen!!! Åh va gott! Men det hade ju inte gjort nåt om solen visade sig liiite ;)
kram

 
Jenny

Jenny

25 augusti 2010 21:27

UNDERBARA bilder (nästan alla).. Vill oxå till värmen ska erkännas..
Hoppas Minis hosta går över snabbt.. e ju inte kul med sjuka barn å inte blir de bättre av att man själv känner sig lite ynklig..
KRAM å krya på er båda 2

http://www.daxberg.blogspot.com

dansbandsfrun

25 augusti 2010 22:15

Han är nästan aldrig sjuk så jag är ovan ;( (som tur är)
Tack snälla för omtanken! Kram

 
Miss C

Miss C

25 augusti 2010 23:24

Dansbandsfrun: Båda par är samma modell!!! xD
Bara att träna!? Vill man så går det... ^^

http://missc.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 00:18

jag vet, skojade bara ;)

 
Ellis

Ellis

26 augusti 2010 02:29

Vilka härliga bilder. KAN INTE FATTA ATT DU INTE TOG MED MIG, nu kanske Mini gått o kärat ned sig i en spanjorska o glömt mig ! hans fagra blivande fru!! :(

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 09:48

Men jag trodde vi hade bestämt att Cassandra o han skulle få ihop det? ;)

 
jenny

jenny

26 augusti 2010 08:49

OML.. är du en sån där topless tjohejjare... Det hade ALDRIG hänt att jag hade släppt bomberna fria.. Never ever!!!!! Vid vår sjö på landet hade vi en sån där pattbrud i somras.. Alla badade anständigt utom HON. Hon hade iofs as snygga pattar. Hon typ tryckte upp dom i nyllet på folk. Lite överdrivet kanske.. Men hon envisades iaf att stå med händerna rakt upp mot himlen fixandes med håret, så fort hon såg en man.. Dom stackars tonårspojkarna vid sjön fick ju ståfräs med en gång.. Det la sig dock när jag gjorde likadant;) hehe skojar..

Kram Jenny

http://www.janethepain.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 09:45

HAHHAAHA du e så knäpp!!
Jag skulle ALDRIG "toppleassat" i Sverige. Kram

 
Miss C

Miss C

26 augusti 2010 09:13

Dansbandsfrun: Hahahahaha, jaha!!! *stupid*
Usch då, ja, hoppas verkligen att allt ställs till rätta med dig så att
du snart kan glida runt på stan i ett par riktigt snygga höga heels!!! ^^

http://missc.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 09:42

nejdå, det är jag som har torr humor ;)
tack snälla/kram

 
Agneta

Agneta

26 augusti 2010 16:30

Just det där med tider eller snarare icke-tider på sommar och semester är det mysigaste. Det spelar liksom ingen roll vad klockan är när barnen vill fortsätta leka för det finns ingen tid att passa nästa dag

http://bigmarlin.blogg.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 16:35

Ja, det är det jag älskar med Spanien. Folk i alla generationer går ut o umgås under måltiderna. Gammal som ung...sent blir det... underbart!

 
http://amandalindahl.bloggplatsen.se/

http://amandalindahl.bloggplatsen.se/

26 augusti 2010 21:42

jätte fina ilder vart var du någonsatns nyfiken bara:)

http://amandalindahl.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

26 augusti 2010 21:58

TORREMOLINOS. Jättemysigt och fint.

 
charlotte

charlotte

26 augusti 2010 23:53

om du nu ar så snygga varför dölja dem? vill du inte få upp dina tittarsiffror? eller vill du inte göööööra oss andra avundsjuka? :)
återigen har du hållit ditt löfte o inte kommit hit o visat upp dem iaf,,

http://kloppan.wordpress.com

dansbandsfrun

27 augusti 2010 00:17

Bröna?
Det kommer, var så säker...
Jag lovar att underrätta dig innan det blir LKPG ;)

Nej jag vill inte "kasta dom i ansiktet" på er andra o visa hur snygga dom e... hahahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards