dansbandsfrun

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av dansbandsfrun - 21 augusti 2010 17:48

Japp, nu är man tillbaka i verkligheten igen.


Jag är superdålig i lederna nu och det är ju av fukten o "kylan".

Händerna svullnar och allt värker. (har tom fått "tvåla av mig" förlovningsringen)


 


Hade en riktigt dålig dag i Spanien också men då hade jag stort stöd av en liten varm och kärleksfull minimänniska...

Kolla bilderna   



   


Av dansbandsfrun - 21 augusti 2010 12:09

Då jag har så GALET mkt bilder från resan så måste jag helt enkelt börja någonstans. Så nu blir det ett inlägg tillägnat till min mamma   som ÄLSKAR blommor.

  


  


  


  


  


  


  


  


  



Kolla vilken jäkla ÄNGLATRUMPET!! usel bild, men jag fick ta genom ett galler...Ett helt träd var det!

 

Va säger du om den då Camilla?  ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards