dansbandsfrun

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av dansbandsfrun - 14 augusti 2010 18:26

Det ar ju en mycket aktuell fraga for mig...


Sjalv kan jag stolt meddela att jag gjort det hela dagen HAHAHAHA och sen kom vi att diskutera detta...ORKA springa o leta efter toa under en hel soldag?

Nej, fan heller. "Tid ar pengar (som Joakim Von Anka sa)

Har galler det att sola allt vi kan nu i sluttampen av denna UNDERBARA vistelse.


Enda ggn jag blivit LACK var nyss, nar jag sprang ner till poolen (dar vi var igar) o fragade badvakten om han hittat min solklanning som jag glomde o min snusnasduk. Nope, nagon hade sjalvklart tagit klanningen (som jag KOPT I LONDON) hoppas ni trillar i klanningen o bryter benet) o sa var snusnasduken var helt sonderriven....


Men nu har jag varit o shoppat igen, sa nu e ilskan over... ;)


Jag berattar nar jag kommer hem vad jag kopt... Vill inte riktigt erkanna ens for mig sjalv ;)

(men 3 solglasogon KAN va bra att ha)


Ikvall ska vi kla upp oss o ga ut o dricka drinkar o ata gott, ska bli mysigt.


Haromkvallen kopte vi kattmat (torrfoder) och gick o matade alla vildkatter har. Gissa om "Mini" njot? Han var SA stolt, och han blev sa glad nar katterna at av maten. (han ska lara sig tidigt att man ska va snall mot djur)


Nej mina raringar, nu ska jag smyga upp i lagenheten och lagga mig ett tag o vila. Vi har varit vid havet hela dagen och det ar sa himla hett.


Hur var det nu? Var det host hemma? HAHAHAHAHAHA


(skojar bara, hoppas ni har det fint)


PUSSAR o MYCKE bloggkarlek fran Torremolinos

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards