dansbandsfrun

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av dansbandsfrun - 4 augusti 2010 22:06

Det är några som undrat lite om vår resa i kommentarerna så jag berättar lite mer här.


Vi ska åka till Spanien. Torremolinos.

Vi har hyrt en privat lägenhet och ska stanna i 2 veckor.


(OBS: VI HAR HUSVAKTER, så tjuvar göre sig icke besvär)     


  


Vi planerar att göra; INTE ETT SKIT.

(förutom sola, bada, gå på tivoli, shoppa, dricka pinacolada`s, äta tapas o papa´s, besöka lekparker och promenera (om jag kan) och läsa.)


Jag ska givetvis blogga därifrån när jag kan så håll koll   och sänd mig massor av kärlek ;)


Hasta la vista blogglovers.

nu måste jag epilera benen   


(förresten, varför gav Gud kvinnor hår på kroppen, när vi ändå alltid vill ta bort det?)

Av dansbandsfrun - 4 augusti 2010 17:24

OM jag hade varit teknisk, hade jag kunnat "printscreena" eller vad tusan det nu heter.


Då hade jag kunnat visa er lite roliga sökord folk söker på GOOGLE som hamnar hos MIG.'

Det absolut roligaste idag var "GRILLA BÄVER"


då börjar jag grubbla på hur dom menar?

gör inte ni?   


och framförallt; VARFÖR i hela fridens namn hamnar man HOS MIG???


Av dansbandsfrun - 4 augusti 2010 00:09

Konstigt hur vi döper våra djur till människonamn.


Jag har haft 4 katter genom åren.


*Nisse

*Roger Ljung  (Jag säger bara Vm-94,  FRÅGA INTE)   


*Sara


*Svea


Jag har kompisar som döper sina barn till Buster, Billy, Truls och Suzy


men priset togs idag, när jag gick från bilen och hörde en kvinna sa till sin hund som satt o sket;

- Uffe, kom nu!!!


WHAT???????

Ovido - Quiz & Flashcards