dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

En dag med "Mini"-turism.

Av dansbandsfrun - 28 juli 2010 09:23

Idag är jag glà igen   


Man kan ju inte gå å hänga läpp hur länge som helst...


Jag lägger in lite bilder från vår turistdag i Småland:


Det ligger ett ställe utanför Mönsterås (Småland) som jag garanterar att alla barn ÄLSKAR att besöka.

  


Jasså?

  


"-Men, va har vi HÄR inne då?" (alla fikar i bakgrunden)

  


"Mini" hade skitkul!

  



En ganska vidrig snigel hade lagt sig vid den lilla söta kissen...

  



(stackars karl, va jag håller hårt i honom)

  


sen for vi vidare till OKNÖ och fikade igen. och sen ett besök i en karamellfabrik men nu orkar jag inte lägga in fler bilder ;)


 
 
Ama de casa

Ama de casa

28 juli 2010 09:52

Va´ bra att du e gla´ igen :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Sandragee

Sandragee

28 juli 2010 20:02

Va mysigt! :) Klart du inte släpper honom nu när han väl är hemma!
Sv: Ja jag är så less på att nysa och snyta mig nu så jag blir tokig! "Sandra med röda mulen" är bara förnamnet ;) Men nu har jag vilat och vilat så jag ska vara pigg och kry tills imorgon då godingen anländer. Pirrig och nervös nu ju! Kram

http://sandragee.blogg.se

 
Ingen bild

rob@soundix

2 augusti 2010 21:18

hejhej fina bilder
hälsa micke med från en kollega
kramizzar

 
Ellis

Ellis

4 augusti 2010 21:42

DE SÅ MAN SKALL GÖRA, HÅLLA HÅRT !

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards