dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Kom hem nu!!

Av dansbandsfrun - 24 juli 2010 22:22

......i morgon börjar han sin semester    Han jag lever med...


Jösses vad jag längtar!


Förhoppningsvis blir det roligare väder i början av veckan så vi kan åka över till ÖLAND några dagar.


Sen ska vi hem och packa inför våra veckor i Spanien.


KOM HEM NU!!!!!



Som jag brukar säga:

"kanske gillar jag dig inte alltid, men ÄLSKAR dig, det gör jag jämt"  

 

sätter in en bild från i julas

  



 
 
Diana

Diana

24 juli 2010 22:42

Naw, vad sött! Det är kanske bra att ni får sakna varandra rejält lite då och då...

Sv: Bananen? Tell me.

http://www.decdia.blogg.se

 
Bara Jag

Bara Jag

25 juli 2010 00:40

Det är just så det bör vara - man älskar alltid men gillar inte alltid!! Och i lagom dos är saknad sunt ;-)

http://www.myworldmytruth.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

25 juli 2010 09:32

Det blir camping på öland va? Så myyyysigt ni ska ha!
:-)

http://amacasa.wordpress.com

 
lilla My

lilla My

25 juli 2010 14:09

Låter underbart och ni är sååå fina ihop.Kramen

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
annelie

annelie

25 juli 2010 16:43

Önskar er en trevlig semester

http://www.metrobloggen.se/anneliegotland

 
Em

Em

25 juli 2010 17:34

Du är säker på att han inte har planerat att spela golf med grabbarna eller nåt? ;D // Underbar bild av er två!

http://egoinasmamma.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards