dansbandsfrun

Alla inlägg under maj 2010

Av dansbandsfrun - 5 maj 2010 18:26

Vi ska ju göra om vårt gästrum.


Jag har hittat en passande skylt att sätta upp över sängen...   

finns att skåda på Sibylla i Söderköping.


  

Av dansbandsfrun - 5 maj 2010 14:00

Ja, jag vet att vi ligger efter i tid men sånna e vi...


  

Chicken Wrap


kycklingfilè

sallad

tunnbröd

dressing (valfri)


MUMS!!!!!!!

Av dansbandsfrun - 5 maj 2010 12:17

Jag vet faktiskt inte vad det är med mig...  


Jag har energi, lust och det pirrar i magen!! Solen skiner och det börjar gå mot vår och sommar. Den UNDERBARASTE tiden på året!


Vi har satt på en LIVE-DVD med EAGLES och bara njuter!!!!!!


  


    

SÅ GALET BRA DET ÄR!!!!   


(har precis sagt till sambon att han kan "boka" Don Henley tills jag fyller 40. Och så vill jag ha en hammock med som jag kan ligga i i trädgården medans jag lyssnar....)


Sen vill jag bara visa mina riktiga glasögon för er, så ni ser att jag KAN va normal...(va nu DET innebär)   


  


Av dansbandsfrun - 4 maj 2010 18:35

.... och JAG kommer någon annanstans nu när jag har skojat med er.   

 

Jag SKA köpa nya brillor och vill ha en liknande båge som den där MEN just det där paret hittades nere på landet i en låda....

 

Det är alltså min svärfars gamla glasögon från början av 70-talet, SÅ COOLA!!!!    


(jag försökte lägga in en bild på ett par snygga retro-bågar som jag vill ha men det funkar inte)

Av dansbandsfrun - 4 maj 2010 12:49

Vad tycker ni om mina nya glasögon?


  

Av dansbandsfrun - 4 maj 2010 09:40

Idag hade jag en hel lista på saker jag skulle göra.

Men jag vaknade med världens huvudvärk, så jag ligger kvar här o funderar på andra aktiviteter...


* ta en powerwalk

* Måla

* ringa en fin vän

* gå på ansiktsbehandling

* sola

* baka


hm... ja det får räcka för nu...


återkommer när jag lagt upp dagen lite mer bestämt   

Av dansbandsfrun - 3 maj 2010 14:26

burr va det blåste igår kväll... Men man MÅSTE ner till bryggan och mata fiskarna så dom blir stora o feta (ja, ni fattar)   


  

My grabs   

  


När det är kallt ute får man göra det bästa av det hela. TRIPPELPUSSAS!!! Då håller man värmen!

  

Av dansbandsfrun - 2 maj 2010 23:14

Först tog jag en vårig "Dagens" innan vi åkte:


  



Sen KASTADE vi oss ur bilen direkt, när vi kom fram och gick på BLOM-JAKT. (gör vi jämt, för det har alltid kommit nya blommor från gång till gång) Och WOW, idag var hela kullen GUL och BLÅ   



Erkänn att GULLVIVOR är väldigt tidigt???


  


sen har jag lite kvällsbilder från en kall promenad, MEN som ni märkt så tuggar bloggen ikväll så dom tar vi i morgon.


God natt mina fantastiska läsare!


Ovido - Quiz & Flashcards