dansbandsfrun

Alla inlägg under maj 2010

Av dansbandsfrun - 20 maj 2010 22:59

Flera har undrat över dynan jag visade.  


Jag har alltså hittat dem på WILLYS. tror dom kostade 49Kr/st.

Älskar   


(Mini tappade sin milkshake över den ena dynan i eftermiddags och jag tog bara o blötte den i vatten så blev den fin igen)

Av dansbandsfrun - 20 maj 2010 21:05

(rubriken syftar till Susanne Reuters bästa scen någonsin i filmen Yrrol)


Jo, nu har vi hämtat sambon som har varit och lirat på CINDERELLA. Han fick med sig en "speciale order a la dansbandswifen"


TA DA!!

  

Med tanke på hur sällan jag tar mig en stänkare nuförtiden så lär det här räcka fram te Påska   



I morgon skulle min älskade vän komma, och vi skulle åkt på DANSGALA i Linköping. MEN hon har fått förhinder, så jag tror jag ska hoppa över partajet.... Vår tid kommer! Jag vill inte åka ensam, det är ju med henne jag har så sjukt kul!


Istället så tror jag att vi drar ner till landet igen och njuter av det fina vädret där.   


Vet inte än, bestämmer i morgon.


Sov gott lovers!


Av dansbandsfrun - 20 maj 2010 18:19

Började dagen med frukost på altan i solen, där jag skrapade fram 75 :- på en TRISSlott.   


Sen gick jag ända ner till stan. (jag trodde faktiskt jag skulle tuppa av utav värmeslag men det gick bra) Vet inte hur långt det är men ska kolla det...


Gick och satte mig och åt på en restaurang från ett speciellt land... Check this out

  


  


sen handlade jag lite


  


  


  


Oops nu ringde sambon, jag måste åka o hämta honom. Hörs sen ;)

Av dansbandsfrun - 19 maj 2010 21:02

Så himla fin kväll!

Och vilken värme... fast det mullrar lite på himlen och kvavheten är lite påträngande MEN det är skillnad på för en månad sen när vi alla klagade på kylan och det hemska vädret. Och DET är huvudsaken...


Vi satt på trappan och njöt lite "Mini" och jag förut.


  


  


  


Försök ignorera allt ogräs. Det man inte ser...finns inte   

JAG kan inte rå för att det plötsligt exploderade en massa tulpaner i vårt land flera år efter att jag satt dom... (?)

Av dansbandsfrun - 19 maj 2010 16:54

Jag har haft en dröm i några år....


Jag har börjat fundera på om jag ska "make it happen" i år.

Kolla HÄR


Jag lär inte bli omskriven i historieböckerna, men OJ vilken seger för MIG.  


Vad tycker NI?   


(edit: ser nu att almanackan gör det lite bökigt just den veckan MEN det kan gå att fixa)

Någon som vill vara barnvakt några timmar?

Av dansbandsfrun - 19 maj 2010 10:56

DOM HAR JAG!   

 

Trots att jag far och flänger nu mest hela tiden och knappt har tid med bloggen så finns ni där och är så goa!

Jag uppskattar PEPP så mycket att jag knappt kan beskriva.

För även om jag nu kan gå och promenera så kan jag erkänna att det gör ont.

Värken är ju inte bortblåst MEN jag är den mest envisa och motiverade människa jag vet   så när det börjar göra ont så tänker jag på något som gör mig glad eller som får mig på andra tankar och så går jag vidare...


Nu har jag varit ute en timma i raskt tempo så nu ska jag göra en riktigt god kycklingsallad till mig och sambon.


Han ska iväg och spela på CINDERELLA ikväll. (då ska han få ta med lite gott rosèvin hem som jag ska unna mig i helgen)



Har lite pyssel nu så LATER SKATER!

Av dansbandsfrun - 18 maj 2010 09:45

Fan, jag fattar inte riktigt vem den här muntergöken är som jag ser i spegeln varje morgon nu...   (klickbar bild)


Har varit vaken i flera timmar och längtar efter att dagen ska ta fart. Jag brukar avsky "glättighet" men nu känner jag mig lite så själv.


Vi har packat vår väska "Mini" och jag och ska snart gå till tåget som ska ta oss hem till oss. Eller pappa kommer och hämtar oss i Linköping, där vi ska uträtta lite ärenden.


ang. Igår hos min mirakeldoktor...


WOW, ni som har problem med bäcken, hormonell obalans, huvudvärk, sköldkörtel o mycket mycket mer, sök en kraniosakral terapeut.

Jag kan inte beskriva vilket äventyr det är.

Igår satt han och "läste av" den där pulsen i nacke och öron (tror jag han gör alltså) ;)

och efteråt sa han att han kände av min ena lunga. (men han "tog bort det")


Eh... Jag var hos min doktor förra veckan för att få kortison mot lungorna/luftvägarna osv...som ALDRIG går över.

HUR kan han känna sånt?

Spännande...


Nu vill jag hem, och promenera. Sola solarium, göra ansiktsmask, färga håret.

SEN ska jag räkna timmarna till min bästa väninna kommer upp till helgen (hoppas bara du kan nu)

Och då blir det dansgala!!!!


Mer om detta senare   

Av dansbandsfrun - 17 maj 2010 17:55

"jag har en kropp gjord för synd och ett huvud gjort för affärer"


(Melanie Griffith i "Working Girl")


  

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards