dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Idag är det MIN dag!!

Av dansbandsfrun - 30 maj 2010 16:47

Jag blev uppvaktad av två fina grabbar och paketer. (pluralis)

ÅH va glad jag blev!!!!


En epilator (som drar upp hårstråna med roten o håller benen nyrakade längre) O`la la   

Återkommer när jag provat, för många har berättat att det är som en "nära-döden-upplevelse"


Men jag litar fullt på underbara EM som pratar varmt om sin. ;)


Sen fick jag en MP3 spelare!!!! YEEEEEY!!!! Snacka om att mina promenader kommer att gå lättare nu med lite schysst musik i öronen. Kan inte vänta tills jag har laddat klart den...

 


Sen tyckte sambon att jag kunde dra iväg på Himmelstalunds loppis en sväng ensam i lugn o ro. Och inte behövde jag övertalas någon längre tid...   

  

Där gjorde jag ett litet fynd till "Mini"...


WOW! Check this out!!

En hel kartong med dinosarier och ödlor för 20:-


man skulle kunna tro att det är sambons ex-flickvänner som har party HAHAAHAHAHAHAHAAHAHA    


Han blev ÖVERLYCKLIG det lille gullet   (behövs inga dyra gåvor här inte)

    

Nu ska vi snart tända.......på grillen ;)


Ha en härlig kväll! 

 
 
Katta

Katta

30 maj 2010 17:32

Hej hopp!
Kan varmt rekommendera ljudböcker också i MP3-spelaren under dina promenader! =) I början var jag lite skeptisk - jag ville ju gå snabbt, i takt med musiken. Men jag har upptäckt att jag går snabbt med en spännande bok också!
Ha det gott!
Kram Katta

http://kattasplejs.bloggsida.se

 
Ama de casa

Ama de casa

30 maj 2010 17:46

Skönt att du verkar må bättre nu!

Hahaha! Du måste bara berätta precis hur ont det gör med en epilator! Jag köpte en för mer än ett år sen - och har inte vågat använda den än ;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
lilla My

lilla My

30 maj 2010 18:14

Super fina morsdag presenter, jag har också en epilator och tyckte det gjorde förbaskat ont dom första gångerna men nu är det inga problem.Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Carina

Carina

30 maj 2010 19:03

Epilator är jättebra!! Om man vill plågas alltså...
Men vill man bli fin får man lida pin. Å jäklar vilken pina det är!!
Lycka till...
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Em

Em

30 maj 2010 19:31

Har du några frågor om epilatorn, så är jag hyfsad bra expert på den. ;) Vad fina presenter du har fått och Mini också självklart. Ha en fortsatt underbar dag, eh - kväll!!

http://egoinasmamma.nu

 
Marie

Marie

30 maj 2010 21:05

Vilken musik kommer att laddas i din MP3? Eller förresten låt mig gissa....öhhh, vad heter dom nu igen??? Det där gänget med snyggingen i, de som spelar till styrdans. Nånting med Mats.....;)))
Kram till dig

http://miruschkas.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

30 maj 2010 21:43

Kan inte annat än le när jag läser din blogg... ingen aning vem du är men glad blir jag när jag läser den var dag :)
Tack för att du förgyller min vardag mellan regnstänken!
Kram till dig!

 
Bara Jag

Bara Jag

30 maj 2010 22:06

Barnen hade köpt en fin korg med lite smått och gott, ex. ekologisk honung, naturgodis, mörk choklad och annat :-)

http://www.myworldmytruth.blogg.se

 
Ellis

Ellis

31 maj 2010 16:30

Det är inte priset som räknas, det är tanken! :)

Epilator gör kanske ont första gången, jag kan liksom inte epilera mina ben det är döden, men epilera under armarna har jag inga problem med, tar 3 min och jag är glad och happy och hårfri haha :D Du får säga vad du tycker. Finns vissa som epilerar allt utan o känna smärta. Jag har som max endast lyckats epilera 3/4 av ett ben sedan gav jag upp för jag grät hahaha

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

pysseliten

1 juni 2010 18:53

jag var ju med där i söndags ,skulle vart kul att ses . Jag hitta inget åkte hem och byggde en soffa av pallar i stället till sonen kommer på bloggen en dag . Vart super nöjd med den .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards