dansbandsfrun

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av dansbandsfrun - 28 maj 2010 19:24

Dom har precis ringt mig.    Reklamfolket på Gina Tricot.... Det var skyddat nummer visserligen men jag är ganska säker... (jag hann inte svara)


Dom har troligtvis tröttnat på sin nuvarande modell, hon är för ful... Och hon får inga tjejer att köpa bikinis. (jo kanske dom som förbarmar sig över hennes fulhet och tycker synd om henne)


Den här skylten passerar jag varje dag när jag är ute och går;

  

Nä fy vale... Jag fattar SÅ väl att dom söker upp MIG!!

Dom har hört att "SUNDHET" är mitt mellannamn, och vill signa mig nu för ett 5 års kontrakt....


Jag måste gå och ta mig lite "godis", och sen ska jag vänta vid telefonen...  


gegga ihop detta med en stavmixer, tar några minuter och HERREGUD så ljuvligt gott det är. (eftersom jag är så sockertokig så krossar jag 2 suketter o blandar i)

Jag lovar att det smakar som godis!


  


Gör en sån här redan ikväll, vem vet VERO MODA kanske ringer ER i morgon?   

  


Av dansbandsfrun - 28 maj 2010 09:52

Efter den här vintern är det mycket som verkar ha "kolavippat"...


Så även vår cypress...

Den blev brun.


Sjuk, sjukare, död...


  

"-Kom igen, visa mukklerna nu"

  

snyft...vad ska vi nu sätta vår julgransslinga i?....

  


vilket öde.... Jädra vinter.....


Hej SOMMAR, JAG ÄLSKAR DIG!!!


(Ps: har nu gjort min första egna rabarberkräm men tog tyvärr inget kort för det såg ut som kräks...men smakade jättebra)   

Ovido - Quiz & Flashcards