dansbandsfrun

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av dansbandsfrun - 26 maj 2010 18:33

Nu har jag gjort god mat.


  

wokad kyckling med en massa godsaker i.


nu ska jag göra rabarberkräm för första gången. (måste erkänna att det verkade enkelt)


här är några t-shirts som man kunde köpa på Factory Outlet igår...

  


  


  

jag köpte ingen av dom    skulle NI gå omkring med någon av dom?

Av dansbandsfrun - 26 maj 2010 15:20

...när man är sjuk... "Mini" mår skrutt...  


Men med löfte om lite godis och någon hemlig present så gick jag ut på promenad. Gick ner till stan (5 km)


  


och JISSES vad det tar emot. Mitt bäcken och mina knän är lite extra känsliga när jag är inne i "sämre perioder" så jag blinkar bort tårarna de första kilometrarna. Jag är ingen martyr utan jag VET att rätt som det är så släpper smärtan och då kan jag gå hur långt som helst.


Efter en stund började det duggregna men om man har tur så befinner man sig precis på Norra Promenaden då, och som ni ser gavs jag ett "naturligt paraply"

  

(fick inte en droppe på mig)


Uträttade massor av ärenden. Köpte morsdagspresent till lilla mor. En Scooby Doo film till min lilla sjukling, och ännu en inredningsgrej till vårt kommande målade kök...


Nu måste jag bygga tågbana...


Later skater.

Av dansbandsfrun - 26 maj 2010 01:28

Jag hinner inte tacka för alla era goa kommentarer nu hos var och en...


Men ni är fantastiska   

Och utan er skulle det vara skittråkigt att blogga.


Men "Mini" är sjuk nu. Han hostar så han kräks och han HATAR att må såhär så mamma eller pappa ska vara i närheten hela tiden.

Just nu är klockan 01.31 och vi kollar Gustav och hostar...




Älskade unge, hoppas John Blund kommer snart och sveper undan alla baciller och lämnar dig att sova och drömma om godis, kattungar & Blixten-bilar    

Ovido - Quiz & Flashcards