dansbandsfrun

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av dansbandsfrun - 23 maj 2010 20:19

Vi har några bedårande Shetlandsponnys lite längre bort här som vi länge velat gå och hälsa på. Ge dom lite morötter och sockerbitar...


Men fan, nu när man har blivit hälsan själv så får man ta det som finns;


  


Hmpf!! Bortskämda rackare det där...

Ingen av dom var minsta intresserad av mina suketter...  



Anyhow, ladys and gentlemen MEET "FRIDOLF"

  

Sen har vi lilla "Twist"

  


Och HÄR har vi en liten "Mini" som först var lite reserverad och en sambo som avskyr lukten...HAHAHAAHAHA!!

   


Sen var jag tvungen att plocka blommor på hemvägen... gullvivor och "kärringtand" AKA gökärt.

    


Men sen fick jag plötsligt se en mycket märklig blomma som jag endast fotade. Det lyste "fridlyst" om den (vitsig jag var nu utan avsikt) ;)

Hjälp mig någon???

Vad är detta?? Ser ut lite som en orkidée...

  


Och så fick jag dessutom se att våra syrener är på G härute....

WOW!!!


Men nu måste jag ta hand om alla rabarber som vi har lastat på lastbilen...

  

Av dansbandsfrun - 23 maj 2010 16:37

Jag har en tuff dag.  (buhuuuu)   


På väg in i ett "skov" med lederna känner jag... Och dieten är på "paus" idag.


MEN i övrigt har jag det oförskämt bra. Vi har nu suttit på bryggan och dragit upp varenda MÖRT som havet har att erbjuda (vi kastar tillbaka dom)

och det enda jag kunde tänka på var GUN


hon hade ett tips om jag luktade fisk förut idag.

Han sa att jag skulle gno mig mot något rostfritt stål...


 

redan på bryggan föddes den här idèn och jag skrattar fortfarande!!!


TACK GUN för att du e så jäkla härlig och rolig!!!! 

Av dansbandsfrun - 23 maj 2010 06:26

* jag luktar fisk om fingrarna trots att jag gnott med citron


* vågen står stilla (alltså, jag skulle tycka att den var lustig om den rörde sig men ni fattar?)


* Jag har fått finnar på axlarna (har typ haft 5 finnar i mitt liv) MEN SJÄLVKLART SKA JAG FÅ DOM NU NÄR JAG NÄRMAR MIG 38!!!!!!


* jag kan inte somna om.......


* det duggregnar ute nu...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards