dansbandsfrun

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av dansbandsfrun - 14 maj 2010 17:43


Grillen är igång... Pommes i ugnen...

 

Jag har tagit en powerwalk...

 

Trevligt sällskap...

 

Men fan va gott jag har`t   





 


  

och här får ni varsin vårbukett, bara för att ni läser min blogg ;)


  

Av dansbandsfrun - 14 maj 2010 15:02

snälla ni gå in och läs HÄR


Jag har skickat wettextrasor till en UNDERBAR bloggerska som bor i Spanien. Hon heter Ama De Casa och efterlyste dessa svenska härligheter så jag och en bloggerska till har skickat och tävlar nu om första priset... Vem vinner kampen om roligast/finaste trasor?


tryck på länkningarna och engagera er för min skull   

Av dansbandsfrun - 14 maj 2010 10:22

Jag drog med sambon ut på en powerwalk häromdagen. Solen sken och fåglarna kvittrade...

 

Härlig dag och det är sällan som vi är själva tillsammans.

 

Jag smög in min hand i hans, och så gick vi så ett tag.   

 

.........................................

................................

.........................

...................

 

plötsligt kändes det väldigt överhettat...  

 

Så vi konstaterde att romantiken får stå tillbaka under promenader, och väljer nu att gå isär!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards