dansbandsfrun

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av dansbandsfrun - 9 maj 2010 21:43


nej...Faktum är att sambon är krasslig och har flunsan så i morse beslöt "Mini" o jag oss för att ge oss ut på äventyr så också idag. (så pappa fick sova)


Ok, är du redo å dra?

Svar: YAPP! (han svarar jämt så numera)


(jag berättade att det var molnigt ute, men det ignorerades)

  


Först drog vi till ett barnvänligt "hak" och käkade frukost;

  

Det var inte så trångt på lekplatsen utanför...


sen drog vi till leksaksaffären!!!

  

den här rackaren fick följa med oss hem...


Väl hemma sen så tillverkade vi ett parkerings-hus till alla "Blixten Bilar" som vi han har samlat på sig hitills..

  


Sen lagade vi mat. Kycklingpaj och sallad

  


  

och sen blev det en efterrätt som knappt innehåller några kalorier alls. Som gjord för oss som "tänker på figuren"

  

Denna marängdröm serverades med vispad grädde och skivad banan!


Halleluja, nu ska jag sova göra 1000 situps. Puh...

Av dansbandsfrun - 9 maj 2010 09:27

Vi vill ha en hammock!

 

Vi drömmer om att ligga i den en skön sommardag med en kall drink i handen och gunga i takt med den svaga brisen från havet (ja, den ska va på landet förstås)

 

Nu hittade jag en på ÖB för under tusenlappen i reklambladet häromdagen, men si det gick inte.

 

"Det var "biligt skit" som går sönder om vi sitter båda två i den samtidigt"

 

visst, har han en stor poäng men det skulle jag ALDRIG erkänna!!!!!

 

Så när han gick ut o hämtade posten, så låste jag ut han istället...

Nu kan han stå där tills han har lärt sig VEM som bestämmer i den här familjen! HA!


  

"nu e du inte så katig va?"


  

Ovido - Quiz & Flashcards