dansbandsfrun

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av dansbandsfrun - 2 maj 2010 23:14

Först tog jag en vårig "Dagens" innan vi åkte:


  



Sen KASTADE vi oss ur bilen direkt, när vi kom fram och gick på BLOM-JAKT. (gör vi jämt, för det har alltid kommit nya blommor från gång till gång) Och WOW, idag var hela kullen GUL och BLÅ   



Erkänn att GULLVIVOR är väldigt tidigt???


  


sen har jag lite kvällsbilder från en kall promenad, MEN som ni märkt så tuggar bloggen ikväll så dom tar vi i morgon.


God natt mina fantastiska läsare!


Av dansbandsfrun - 2 maj 2010 21:32

Just nu är det rejält datakrångel...Ses snart.

Av dansbandsfrun - 2 maj 2010 11:11

Såhär i grill-tider kom jag att tänka på ....


En Personalfest med tipspromenad på en ö i Västerviks Skärgård.

(ja, alkohol var inblandat)


Jag gick vilse... (han jag blev ihop-parad med gick o fes hela tiden så jag gick åt ett annat håll)  


Hamnade i en hage full med kossor med stängsel runt.


Kort klänning och höga stövlar.


När jag skulle gå över stängslet...så.... märkte jag att det var

EL-STÄNGSEL!!!!!!   


jösses, vilken fart jag fick sen! Hittade mina kollegor efter ett tag på andra sidan ön.... slutet gott, allting gott!


Men.....resten av kvällen var det några som måste ha grillat var jag än befann mig... hm...konstigt...  

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards