dansbandsfrun

Alla inlägg den 26 april 2010

Av dansbandsfrun - 26 april 2010 23:21

vi är lite ihop...


eller alltså, jag gillar ju honom. Och OM han visste vem jag var så KANSKE han kunde tänka sig...eller...nej kanske inte men OM jag fick bestämma så skulle vi kunna hångla.... bara ibland.


Det kunde räcka med det...


Han skulle få ta på ........... min stjärt också. Bara lite snudd liksom... Bara för att hans ögon är så sexiga...


Nåja, har jag berättat att jag har en bild på han och mig tillsammans??


Inte?


Ok.


Här då:



(PS: försök bortse från dom andra fjantarna, det gör jag)


  

Av dansbandsfrun - 26 april 2010 16:15

Igår kväll när vi åkte hem såg vi en miljard rådjur på ängar och så överallt. Vi pratade om att dom verkar "modigare" nu efter den här vintern och vågar vara närmare folk.


Och så var vi överens om hur gulliga dom är...


I morse kom min mamma hit och ska hälsa på över natten. Hon skulle göra middagen tills ikväll bestämde vi. (JIPPIE tänkte jag)   



Nu började hon stöka ute i köket.


" - Vad blirè? ropade jag...


" - Rådjursstek........


Naaaaaawww   


  


Hur gör NI?


Äter NI rådjur, älg osv...?


Jag erkänner, jag ÄLSKAR det.   



Av dansbandsfrun - 26 april 2010 15:08


" - I morgon ska vi fasen sova tills vi vaknar "


" - Eh.... ok... "


  


Ovido - Quiz & Flashcards