dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Jag vill vara som Maria Montazami...

Av dansbandsfrun - 22 april 2010 11:46

....det vore så underbart att ha så lite problem i livet.


Bara gå o shoppa och ha "kuuuuuul" som hon säger.

(för er *läs mamma* som inte har en aning om vem hon är så är hon en av Hollywoodfruarna)


MEN I Sista avsnittet sa hon:


"Man kan inte gå omkring hela dagarna i pyamasbyxor och tofflor, nej man måste göra sig fin för sin man"


Eh.... oops...


  

 
 
Diana

Diana

22 april 2010 12:07

Det är lätt att bli som Maria, det är bara att lobotomera sig! :)
Hon är skön och snäll... men aningens "slow". Haha

http://www.decdia.blogg.se

 
Ellis

Ellis

22 april 2010 15:42

Hahaha men bläää, fan gör inte mannen sig fin för kvinnan!?

http://ellisu.blogg.se

 
Marie

Marie

22 april 2010 16:22

Av bilden att döma är du MYCKET snyggare klädd än vad jag är:)
Stor tischa, svarta gympabrallor som är uppdragna till hakan ungefär och som kronan på verket: FÅRSKINNSTOFFLOR!!! Slå det om du kan.
Ha det bra/kramar

http://miruschkas.blogspot.com

 
Ama de casa

Ama de casa

22 april 2010 18:25

Grejen är att hjärntvätta sin man så han tycker att gossebyxor är URSEXIGT!
:-)

http://amacasa.wordpress.com

 
pinkozzy

pinkozzy

22 april 2010 18:32

OK, jag känner inte dig. Men av din blid att döma är du betydlig snyggare än Maria. Troligen också betydlig smartare. Så jag tror inte du vill åt denna del av Maria. Hur hennes gubbe ser ut har jag ingen aning om så jag kan inte säga om du är ute efter det heller. Så det du är ute efter är ju hennes pengar. Så du vill inte vara SOM Maria utan bara åt kulorna. Om det är så så är det OK för mig, men snälla skriv inte att du vill vara som henne.

http://www.pinkozzy.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

23 april 2010 22:38

Men det var ju fina pyamasbyxor! De tror jag till och med Maria Montazami skulle gilla! :D

http://yvoeri.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards