dansbandsfrun

Alla inlägg den 19 april 2010

Av dansbandsfrun - 19 april 2010 22:00

                                            


* Det bästa med den här dagen var att jag äntligen har köpt färg till vårt lilla makeover-projekt här hemma. Ska bli SÅ kul att se min sambo sätta igång!!


                                           


* Det sämsta med den här dagen var att jag tog på mig stringtrosor. Jag hade glömt hur jobbigt det är att ha på sig det...

Nu har jag världens huvudvärk bara för det...


  



bild lånad på google.com



Av dansbandsfrun - 19 april 2010 12:55

Har varit o solat nu.

 

                                     *

 

Har ni tänkt på att när man blir svettig på ryggen och liksom "sitter fast" med svanken mot plexiskivan under dig, så kan man tillverka värsta prutt-ljuden genom att dra ryggen sakta upp o ner...

 

                                          

 

 

Förstå dom som låg brevid mig...Dom trodde nog jag var sjuk i magen.

Fast då hade jag nog inte skrattat högt förresten...


  

Av dansbandsfrun - 19 april 2010 09:06

Idag MÅSTE jag fixa vax...


Har fått sån jäkla behåring i ansiktet.


*


*


*


  


och på tal om hår, så hittade jag en ganska cool bild på "Mini" från när han hade "långt" hår och gillade dansband hårdrock   


  


Nu måste jag rusa, har lite hemliga projekt på G idag....


Mer om det senare.


Ovido - Quiz & Flashcards