dansbandsfrun

Alla inlägg den 15 april 2010

Av dansbandsfrun - 15 april 2010 19:50

Nämen varför skulle JAG bry mig om vulkanutbrottet på Island?


  


det drabbar ju bara dom som ska ut och flyga de närmaste dagarna.......................................... 
  


EH.... (gulp)


  



Av dansbandsfrun - 15 april 2010 15:28

Finns inget som gör mig så förbannad, som att bada efter min sambo....


Önskar han kunde lära sig att ta bort sin skit när han e klar.


  

Av dansbandsfrun - 15 april 2010 14:29

Jag har kommit på att jag ser ut som en pösig bonne, så idag har jag tränat på poser som får mig att se märkvärdig ut.


(vaddå, skulle JAG ha gott om fritid?) How rude...fnys...


  



Av dansbandsfrun - 15 april 2010 09:14

Jag fick ett sms häromkvällen:


"Hej Johan, vill du åka med på en sol och badresa i maj?

Thailand eller Malaysia. Jag vann 50 000.

Mvh Stefan"


Eh...


1. Jag heter inte Johan, men i det här läget kan jag heta vad du vill att jag ska heta...

2. Jag gillar folk som vinner 50 000:-

3. Skriver man MVH om man ska åka på en resa ihop?


Hm...

Ovido - Quiz & Flashcards