dansbandsfrun

Alla inlägg den 13 april 2010

Av dansbandsfrun - 13 april 2010 19:53

Sonens Dagis har städdag i helgen. Då är det vår tur att hålla i fikat... Och här köps inget kaffebröd som ni nog märkt   så idag har det bakats.


 

var tvungen att testa de små pytte-kak-formarna som jag köpte för några veckor sedan...sååå söta!   


   

lite vanliga vaniljbullar... 


  

en vanlig sockerkaka (tv) och en med krossad choklad i (th)


"Det luktar bak" i hela huset   

 

 

Nu ska vi boka sommarsemester-resan (JIPPIE!!!)

Av dansbandsfrun - 13 april 2010 09:26

Ni kunde läsa om min passion för att skrämmas igår...  


På eftermiddagen fick jag igen med ränta. Min sambo bakade en ordentlig "tillbaka-kaka"   


Kolla vad som låg i gräset härutanför...


  


Jag kan inte förklara hur nära det var att jag dog, men nu finns det en ganska snygg dansbandsgitarrist ledig om någon vill ha en...  

Ovido - Quiz & Flashcards