dansbandsfrun

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av dansbandsfrun - 31 mars 2010 13:15

Vi brukar kolla på Amerikanska "Top Model"


  


"Miss Jay Alexander" (2a från vänster) är klart härligast. Man skrattar ganska mycket åt honom...


Men att min sambo dyrkade honom så mycket, kom som en överraskning nu när han kom hem från sin frisör...


*


*


*


*


*


*


*


*


  

Av dansbandsfrun - 31 mars 2010 10:11

Jag har bestämt mig för att va sur nu på förmiddagen!   

 

Och INGET kan ändra på det...

 

OM det är någon som har numret till den IDIOT som uppfann OTRIVIN MENTHOL så kan ni skicka det till mig för han ska ha stryk!!!

 

HUR tänkte han?

 

"Jag vet, jag uppfinner nåt man sprutar in i näsan som gör så helvetes ont att tårarna börjar rinna och luktsinnet stannar av i 14 dagar" Jippie!!!!!!!!   

 

 

  

Lätt hänt att köpa fel, när man är stressad...

Ovido - Quiz & Flashcards