dansbandsfrun

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av dansbandsfrun - 30 mars 2010 22:15

Ända sedan jag såg "Bonde söker Fru" och Roger, har jag gått och funderat på en sak...



   bild lånad av aftonbladet.se


Hur skulle det kännas att ha en sån röd mustach??


hm.............................................

..................................................
...........


..................................................
.............

..................................................
...........


  


Okej, nu vet jag. Det var kul.



Av dansbandsfrun - 30 mars 2010 19:45

I dag när han kom hem efter att ha lämnat sonen på dagis så mötte jag honom i hallen.


Då sa han "Oj, har du ont i lederna idag?"


Alltså.... det är nästan otäckt så bra han känner mig och jag märker tydligt hans synska förmågor... Han MÅSTE va släkt med SAIDA...


Förklara hur han annars kunde veta att jag hade ont idag?


*


*


*


*


*


*


*


  

Av dansbandsfrun - 30 mars 2010 12:09

storyn avslöjar inte VEM som varit på toaletten...

 

  

Av dansbandsfrun - 30 mars 2010 05:22

Jag stirrar på klockan, den är 05.38 nu...


Jag har ont.


Jävla skit.





Ovido - Quiz & Flashcards