dansbandsfrun

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av dansbandsfrun - 23 mars 2010 00:03

Idag hade du namnsdag...


Jag hade gjort vad som helst för att få ringa och gratulera dig...


Jag kan höra din röst, när du svarade lite falskt förvånat "jaha, är det IDAAAG?" (fast du hade nog stenkoll minsann) ;)


I vanliga fall brukar jag tycka att GUD är en schysst kille, men idag har jag varit riktigt förbannad... VARFÖR skulle det bli såhär?

Finns det inte tillräckligt med gubbar däruppe redan?


Pappa kunde väl ha fått vara härnere en liten stund till?


OM det nu finns tillgång till internet på Cafè Pärleporten, och du pappa skulle läsa detta så vill jag att du ska veta att jag har dig i mitt hjärta för evigt och att ditt barnbarn verkar ärvt ditt bilintresse ;)


Och om DU gud, läser det här så kan du köra in handen under nattlinnet o ta dig i röven!

Så-deså!!!


Ovido - Quiz & Flashcards