dansbandsfrun

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av dansbandsfrun - 20 mars 2010 19:26

MEN jag har glömt hur man gör sig iordning...

  

  


Jag har inte tid med er ikväll, sorry men mitt utseende är förbannat mycket viktigare. Jag har glömt hur det är att kasta sig ut bland lövbiffarna....(man vill ju gärna själv tillhöra oxfilèn)


Då jag inte tänkt en tanke på att man kan gå ut så ska ni inte tro att jag tog med mig handväska, SKOR och kläder...


Så här sitter jag med för små "skinnyjeans", svart top o kavaj och tennisskor!!! Jamen tjena glamour!!!!!!  


Äsch va fan, lite läppstift and I´m good 2 go! Jag kan hålla handväskor åt damerna som dansar ikväll, det gör inget. Jag kommer ha kul ändå ;)


  



Frågan är nu, HAR JAG FÖR MKT ROUGE??

Av dansbandsfrun - 20 mars 2010 17:04

Jo, nu börjar det se ut som att Dansbandsfrun faktiskt kommer att fara ut på galej i kväll.


Det blir att svänga sina lurviga till:


  


Oj oj oj, håll era tummar för att det blir skoj!!       


foton lånade på google.com


  


Jag lovar att ta massor med bilder!

Av dansbandsfrun - 20 mars 2010 15:13


Ibland hittar man bloggar som får en att skratta högt!   


Jag har ramlat över en tjej som visat sig ha sjukare humor än mig och vi har etablerat en jäkligt rolig kontakt. Jargongen är rå men hjärtlig.

   

                                             *


Vet inte hur det kom sig från början, men det slutade med att hon (som är 19 år) och min son "Mini" blev ett par. Dom är ihop helt enkelt...   


Men döm om min förvåning om hon var ute och flirtade runt med en VAKT!! DÅ blev "svärmor" (alltså JAG) galen och beskyddade sin son med ALLA medel och började igår terrorisera henne i kommentarsfälten... HAHAHAHA

Läs HÄR vad hon skriver idag!


Läs hela Ellis blogg om du vill garva åt en gaaaaalen bloggerska!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards