dansbandsfrun

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av dansbandsfrun - 17 mars 2010 19:23

Jo, idag hörde jag på radion att SKABB har spridit sig i Sverige bland ungdomar.   


Så också herpes genitalis... MEN där hade forskarna rönt stora framgångar då

"mössen hade svarat positivt"'


Men.... Det är ju fantastiskt att mössen blir av med sin könsherpes, MEN HUR FICK DOM DEN?? 


  


Går dom ut på mus-disco? Går muskillen fram till musflickan och säger:

"först kan vi dansa tryckare och sen är det fest i mina byxor inatt och du är bjuden".... Och sen har dom oskyddat sex?


Nåja, skönt att dom hittat ett botemedel är det ju.

Av dansbandsfrun - 17 mars 2010 18:53

Det gick bra idag. Jag gick in som en 90-årig käring, och hoppade ut som en balettdansös direkt tagen ur Svansjön.

(ingen skämt alltså)


Först fick jag nålar i kroppen. Sen behandlar han mig med kraniosakral terapi. Läs själva på länken i inlägget innan, för jag begriper inte något själv   


Efteråt shoppade jag en top (ifall att party-djuret i mig vaknar till lördan) hohoho   



Av dansbandsfrun - 17 mars 2010 11:06

Om några timmar så dumpar jag "Mini" hos mamma här och far på äventyr till Oskarshamn. Där ska jag träffa Roger för andra gången.

Jag känner på mig att det kommer ske mirakel idag...


Jag kommer röra mig som en 15 årig elitgymnast när jag går ut därifrån!!


När jag är klar där, ska jag åka och fixa kina-mat för avhämtning och överraska mamsen med sen...

  


Got 2 go. Later skater!!



Ovido - Quiz & Flashcards