dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

KÖP DEN HÄR!!

Av dansbandsfrun - 16 mars 2010 12:41

Jag är så förbaskat trött på att va likblek i ansiktet nu, så äntligen tog jag mig tid att leta upp en schysst "brun-utan-sol" produkt.


Den är superbra!


Man sprayar på på kvällen när man ska gå och lägga sig (eller gör som NI vill givetvis) och så är man brun och fräsch på morgonen.


Lorèal och obs. ni måste ta den för ansiktet. (finns även för kroppen)


(sen köpte jag ett hårspray som luktar jättegott med....) Hoppas det är likabra som det luktar.


  


Ta DAAAAAAAAA!!


  

Nu känns det bra...

 
 
lilla My

lilla My

16 mars 2010 14:52

Hihi vilken fin bild.Får man fråga om priset på brun utan sol.Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

16 mars 2010 16:55

Hittade den på Rusta för 69:-
Spraya ett tunnt lager och vips, ser man sommarfräsch ut, jag är skitnöjd! (och jag är riktigt känslig för ansiktsprodukter. Plus att sånt där brukar ge en svarta pormaskar...) hihihi kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Diana

Diana

16 mars 2010 17:01

Fungerar den seriöst bra eller paint bra?
Ingen risk för randigt huvud eftersom man kör ner huvudet i kuddarna på natten?

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Strölla

16 mars 2010 17:33

Som vanligt alltid snygg =) bara lite brunare ;)

 
Neola

Neola

16 mars 2010 17:44

Hej Dansbandsfrun! Jag har också testat denna brun-utan-sol och är jättenöjd.

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll...kram Neola

http://neolasblogg.blogspot.com

 
Ama de casa

Ama de casa

16 mars 2010 17:56

Okey. Här kommer lite konstruktiv kritik om dina paint-skills:
HAHAHAHAHA!!! Hrm... *skärper mig*, *fniss*, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! Worst EVER!!!

Men jag är avundsjuk på dig ändå - Rusta... *suck* Den bästa affären finns inte här...

http://amacasa.wordpress.com

 
Carina

Carina

16 mars 2010 18:04

Jag har den där Loreal sprayen men jag tycker det brukar bli bättre än vad det blev på dig, hahaha....
Sv; jag ska hälsa min pappa det. Jag tycker också han är grym :)
Kramen

http://cinacarina.blogspot.com

 
Gun

Gun

16 mars 2010 18:08

Vad kul. Och man får inte fula märken på vissa ställen, så det syns att man har brun utan sol på sig?

http://horni.blogg.se

 
AnneliH

AnneliH

16 mars 2010 20:14

Den ska jag testa...!

http://shaggkvist.se/wordpress

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards