dansbandsfrun

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av dansbandsfrun - 11 mars 2010 18:56

Nej, inte jag.


Just nu bakar jag "semlebullar" samtidigt som jag lagar middag. ...

Samtidigt passar alla bekanta på att ringa inom en timma.


"Mini" är självklart delaktig i bullbaket mitt i allt kaos och stoppar in för mkt deg i munnen och börjar kvälja och kan inte andas...


Nej, jag hanterar inte stress bra alls.

Så jag gick och bloggade...


"kvinnlig simultanförmåga" kan ta sig i arslet......

Av dansbandsfrun - 11 mars 2010 14:30

Ni yngre som inte vet vem det är, får googla honom eller tänka på den 14 februari...


Jo, sambon och jag kom att prata om Lego. (smålego) som han och "Mini" leker med jämt. (som gör J****gt ont att kliva på)

Jag undrade vad som är så speciellt med de där små skitbitarna...


-"Jo, dom är som flickvänner"


Eh...jaha..hurdå?


-"jo, man ser dom (byggsatserna) och man känner att man MÅSTE ha dom!


jag undrade då vad man gör sen? När man är klar....(insåg då att jag klivit rakt i min egen fälla)


-"jo, då har man dom bara" sa han och ryckte på axlarna...


ok....

Ovido - Quiz & Flashcards