dansbandsfrun

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av dansbandsfrun - 10 mars 2010 22:54

Idag satte jag mig en stund på trappan...

 

Satt i min ensamhet och njöt av solen och av tystnaden. Mådde så bra!

 

 

  

DÅ.....

 

 

hörde jag hur en granngubbe kom ut från sitt hus och stegade snabbt och bestämt förbi min brevlåda...

 

Inte trodde väl han att någon satt där i tystnad, så precis när han var utför mig (fast ca 4 meter) så .......

 

BRAAAAAK!!!!!

 

   bild lånad av aftonbladet.se

 

Oh my good, han släppte en sån brakare att den studsade mellan radhuslängorna här i kvarteret och gör det säkert ännu om jag går ut och lyssnar!!!!!

 

                                      *

 

Jag fick använda HELA min karaktär till att fortsätta sitta blixtstilla o inte yppa ett ljud för hade jag mött hans blick hade jag DÖTT.....

 

Undrar vad han åt i går? 

Av dansbandsfrun - 10 mars 2010 13:13

Solnedgång efter en av många fiskekvällar...


 

Chauffören tar oss hem (djupt koncentrerad)

  

Mini o hans mamma

  

Sverige Sverige, älskade land!!

  

 Blomsterprakt

  

Ett hav av skönhet!

  

Förenar nytta med nöje (jag måste ALLTID ha ett spö i handen)

  

Nyklippta gräsmattor är det ofta...

  

Nämen, ett sjöodjur??

   

AHA!!!!! HÄR ligger visst sjölejonet som rymt från Kolmården!

   

Ingen sommar utan partytält.

 


Känn dig välkommen älskade sommar, vi längtar efter dig!      

Av dansbandsfrun - 10 mars 2010 00:53

...fast det märks kanske inte här på bloggen...


I morgon kommer fler sommarbilder från landet.


Sov gott   

Ovido - Quiz & Flashcards