dansbandsfrun

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av dansbandsfrun - 5 mars 2010 17:32

Jag är inte lat, utan bara utan erfarenhet... Därför vädjar jag nu till er alla om hjälp.

 

Vi planerar vår sommarsemester och vårt mål blir troligtvis Grekland.

 

Vi tycker att Kreta verkar super MEN/OCH  vi behöver tips, allt är välkommet. Platser, hotell osv...Vad har NI för erfarenheter av Grekland?

 

kos har jag varit på så det kan ni hoppa över, var för mycket party där ;) men jag blev förälskad i Landet!

 

Tack på förhand!!

 

 

bild lånad av vindcharter.se 

Av dansbandsfrun - 5 mars 2010 10:15

Här vaknade vi till lukten av brandrök i morse och DET var inte trevligt...


Sambon gick ut och möttes av 6 brandbilar 2 polisbilar och 1 ambulans. En av garagelängorna brann...


För inte så länge sedan var det en fruktansvärd radhusbrand här i Norrköping så tankarna som infinner sig är enorm tacksamhet över att det "bara" är 5 bilar som brunnit. Sambon har nu varit ute och pratat med en av grannarna och hans veteranbil är totalförstörd så han var väldigt ledsen.


Försökte ta lite bilder genom fönstret men ack ack ack... gick sådär...

  


Ang. Sonen, så kräks han inte utan "det andra". Det pratas visst om något "virus" som går över efter några dagar. SKÖNT, för här är Sveriges mest kvackelmagiaste (?) kvinna och snart åker min sambo iväg så då blir det lagom kul   


Usch, jag tycker han har tappat vikt sen igår och är lite förändrad...

  

 "-du måste äta nåt "Mini"


MEN vi kommer inte att vara sysslolösa i helgen, för vi organiserade i bland hans filmer igår och insåg att det finns några att välja på ...


  

     


  


Nu sitter han och sjunger "from this Moment" så helt hopplöst är det inte  



Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards