dansbandsfrun

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av dansbandsfrun - 3 mars 2010 17:56

nu har ni allt saknat mig va?   

 

Jag har varit hos världens bästa "farbror Doktorn", och jag känner mig supernöjd efter vårt möte.

 

Jag behövde bara visa mig så förstod han att vi nu måste lägga i nästa växel... Man Tackar...

 

Det svåra blir nu att avstå från mina värktabletter, som tydligen har förstört min mage, och galla (därför jag kräks och mår ständigt illa) och detta vet jag inte hur det ska gå men... men....

 

Om ni vill får ni säkert byta "sits" med min familj närmaste veckorna....heheheee...   

 

Nu ska jag läsa mina nya tidningar och min alldeles nya pocketbok

 

  

 

   

 

Hej på ett tag! 

Av dansbandsfrun - 3 mars 2010 09:30

det var lite fler frågor...


Här är några av Janne Robin Hood


1. Partydrottning låter som *fullt ös*, var du en som dansade och partade ofta då?

SVAR:  Ja, Jag ÄLSKADE att gå ut med mina tjejkompisar (HÄRLIGT gäng) och dansa o festa. Ofta, ofta o ofta... Gud va mycke kul jag har haft!! (och förhoppningsvis är det lika mkt kul kvar)

 

2. Dagdrömmer du eller fantiserar ex om resor och annat?

SVAR: OM jag gör? Känns som jag gör inget annat, det finns inget roligare än att PLANERA resorna... Och innan vi åker så dagdrömmer jag MASSOR. (det hjälper mot värk) ;)

Sen dagdrömmer jag om danskvällar som jag ska uppleva i framtiden med väninnor...

 

3. Vilken del i Sverige har du varit minst i?


SVAR: Hmmmm... Måste nog svara Österlen och däråt... Jag MÅSTE ändra på det!

 

Tack Janne "Hooden"!!

                                  

Sen undrade några om min värk.

Och ja, min ledvärk är reumatisk.

                                                  


                                                  
 
                                                  
   * 



Sen var det flera som undrade över varför jag inte vill gifta mig? och varför det inte blir fler barn..

 

SVAR: Äsch, "Man ska aldrig säga aldrig"....   

 

 

                                   *

 

  

 

Kram och tack för mig!




Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards