dansbandsfrun

Alla inlägg under februari 2010

Av dansbandsfrun - 3 februari 2010 09:23

Frågan är om man inte har världens bästa man, om han åker ut i snöstorm för att köpa färska frallor som vi ska ha till frukost?   

 

  

bild lånad på kryddburken.se

Av dansbandsfrun - 3 februari 2010 08:45

Hur kan detta få hända?

Jag tycker dom kan betala en härlig solsemester till honom som ursäkt...MINST!


http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5814274








Av dansbandsfrun - 2 februari 2010 15:12

Jaha, jag har nyss legat och kollat på en dokumentär på 4+ (tror jag)

 

Det var en plastikkirurg i USA som hade som specialitet just kvinnors underliv....

 

En kvinna hade blivit jättestor och slapp (ni vet var) efter några barnafödslar och han hjälpte henne att få tillbaka samlivet med sin make. DET tycker jag var jättebra...

 

Men sen var det en kvinna som var nyskild och ville "fira" detta med att operera sina blygläppar SNYGGARE...   

 

Eh............

 

Dom var inte till besvär på något vis när hon hade åtsittande kläder eller när hon cyklade osv... Nej hon hade bara retat sig på deras utseende hela sitt liv....

 

Eh.......

 

(nu tänker jag massor) så jag delar det med er...

 

* Är det bara JAG eller finns det "Snygga blygläppar"?

 

* Har hon tänkt ha vernissage o visa upp dom för många?

 

* Tittar hon på dom ofta? (tänk den som hade tid till sånt?)

 

* Finns den karln, som bryr sig om ifall dom är "perfekta"?

 

Jaja...hoppas hon blir lycklig!

 

Av dansbandsfrun - 2 februari 2010 09:56

   I have a dream....


I många år, har den funnits där. Jag vet precis hur det skulle se ut där, jag har en bild på näthinnan... Jag kan känna doften i lokalen, jag kan höra sorlet av kaffedrickande gäster som sitter och njuter av stunden. Kanske med en alldeles nybakad bakelse på tallriken?


Jag har ett mål...


Jag måste bara komma på var detta lilla paradis skall finnas...


Platsen där vi tillbringar hela somrarna på (Skärgården) skulle vara perfekt vad gäller miljö och stämning, men det finns för lite människor där så det skulle inte fungera...


Men jag ger inte upp...


Jag vill baka, jag vill servera mina gäster med ett stort leende och ett varmt hjärta och PLÖTSLIGT tar jag gitarren och sätter mig på en pall och sjunger en sommarvisa....och gästerna sjunger med...


Mysig, eller hur?                              



  



Bilder lånade på utflyktsvagen.se och lilla.se

Av dansbandsfrun - 1 februari 2010 20:42

Har så ont... Lite dålig på att blogga. Men jag kommer snart igen.   


Just nu ligger jag å gapar för det är värst i viloläge.   


MEN vi tänkte ladda ner en film från CDON.com (som andra moderna tekniska människor gör i dagens läge.) Men fan, KAN det strula så gör det när VI ska göra`t.  


  


Så nu har vi mailkontaktat kundtjänst o håller tummarna (eller sambon gör det för mina gör för ont) hahaha att det löser sig så vi kan lägga oss o glo på "The proposal" med Sandra Bullock.


Av dansbandsfrun - 1 februari 2010 13:03

Igår kväll när alla gäster åkt hem, så lade vi oss och kollade på "Karlsson På Taket" som "Mini" fick.

 

Det som fick honom att gapskratta mest i hela filmen var när Karlsson flyger runt med ett vitt lakan på sig o skrämmer tjuvarna i "Lillebrors" lägenhet...


Då fick Dansbandsfrun en IDÈ...

och herreguuud va roligt vi hade... fast "mini" missförstod det där med hål för ögonen   


  


  


Ibland förstår jag vad min sambo menar med att "det ibland känns som jag har 2 barn"  hahahahaha

Ovido - Quiz & Flashcards