dansbandsfrun

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av dansbandsfrun - 28 februari 2010 22:31

http://www.makemebabies.com/index.php?


Detta hittade jag inne hos Diana som i sin tur hittat det hos Decdia  (haha rätt ska va rätt)


Vårt resultat blev Lilla "Sugar"


  

Av dansbandsfrun - 28 februari 2010 16:31

vi ville ge "pippina" bröd idag... så vi gjorde en liten buffè av hembakta frallor, tunnbröd och rostat och hoppades få se en mängd olika små fågelarter runt maten. Domherrar, rödklor och blåriskor eller vad dom kan heta...

 

                                   *

 

Jo, tjeeena... Några raggiga gamla skator kom o skrek o roffade girigt åt sig. Hmpf...

 

  

 

Men vi lekt lite istället, och jag skulle överraska sambon inatt med en fin snölykta... kunde inte fullfölja dock pga mina händer. (nej, jag är INTE bitter)   

 

  

JA, det är mina pyamasbyxor... Någon som har problem med det?   

 

Någon var överlycklig och har tydligen inte fått lära sig att man INTE kastar snö på sin fromma moder...

 

     

"- JAG VARNAR DIG!!!"...................

 

  

 

"- YEEEEY, I DID IT!!!!"

 

(är det bara JAG eller visst ger han mig "fingret"?)

 

 

Ikväll blir det INGET Scooby Doo-tittande, nu blir det DICIPLIN-träning med en tung doft av UPPFÖRANDE!!       

 



Av dansbandsfrun - 28 februari 2010 12:37

Jag kom på att jag aldrig lade ut någon länk till stället där vi bodde på Teneriffa.


Om ni är intresserade kan ni trycka HÄR 


......och lyd ett gott råd *nu viskar jag*              åk inte dit.............. helt ok, men MÅNGA nackdelar.

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards