dansbandsfrun

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av dansbandsfrun - 27 februari 2010 21:03

Nu är det klart att Anna gick vidare som jag hoppades.


Nu ska bara Pernilla också komma med till Globen. (fast båda de låtarna va otroligt tjatiga MEN BRA)


Han NEO, var ju lite trallvänlig med. Han lät som en heliumstinn ekorre.


MEN varför i hela friden är Christine Meltzer BÄTTRE när hon gestaltar andra, än när hon är sig själv??????


Hon är ju skitfånig och flamsig! Synd..... på det snygga håret...

Av dansbandsfrun - 27 februari 2010 12:14

Satt och tänkte på gamla minnen...

 

                                   *

 

Kom ihåg våra "rep-dagar" i replokalen med "mitt" första dansband. "Dreamers" hette vi då...(lägger in en bild för nya läsare) haha Obs: inte så vanligt med stylister på den tiden...

 

  

 

Jag HATADE att repa... Det var ju på mina lediga dagar och dom ville jag göra roligare saker på...(japp, en redi DIVA...)

 

                                    *

 

Hur-som-helst, en av grabbarna (som konstigt nog är min bästa killkompis fortfarande)

sa ALLTID varje gång jag kom;

 

" - HEJ SNUTT, (vet inte hur det smeknamnet uppkom faktiskt) JAG BLIR SÅ JÄKLA GLAD NÄR JAG SER DIG!!!"

 

mitt humör steg ju alltid, när han sa så... och jag kände att det blev roligare med ens.

 

Samma sak veckan efter...

 

" - Hej Snutt, ÅH va jag blir glad när jag ser dig!!!!"

 

...tr-la-la... Äsch, va rart att han säger så, tänkte jag...

 

Efter många år började vi prata om det där, att han ALLTID sa så.

 

Han sa då samma fras igen; Bla Bla bla...

 

"VARFÖR" sa jag då...

 

" - Jo, för att jag slipper att va ihop med dig"

 

suck..........

 

Ovido - Quiz & Flashcards