dansbandsfrun

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av dansbandsfrun - 25 februari 2010 21:10

Här VÄGRAR vi hänga läpp för vinter, snö eller kyla.


Nope.

Bättre att acceptera.... right?


Medans grabbsen var ute och byggde snöhydda så fixade jag lite sommar-tema här inne   



Chokladmilkshakes (obs JAG hade svårt att få i mig halva o DÅ är jag inte frisk ännu)

...........och så lite inspiration till vår nästa resa.... Eller min....Vem vet?


Sommar, sommar, Sommar....   


Love   

Av dansbandsfrun - 25 februari 2010 13:28

sambon kommer in i sovrummet i morse o "hojtar" nåt att Sverige åkt ur hockeyn eller nåt sånt...   (det är INTE ok, då jag bryr mig INGENTINGEN)


-"men det var väl intressant" sa jag då med min sammetslena (läs wiskey-rosslande-morgon-) röst...lagom sarkastiskt...


- "och förresten, SHIT va du har snarkat i natt. jag har knappt kunnat sova..."   


- "Åh, jo...du har sovit! för en gång låg jag o tittade på dig och du är så vacker när du sover..."


- "Jamen...Eh...Va?.... jaha....tycker du deeet? *rodnar*

ok.....

"Det är väl ok att snarka ibland då "......    


(snacka om att veta hur en klimakteriekossa ska tas slipsten ska dras...)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards